era sa fac poza cu…

03aug.09

Smiley şi prietena lui, Laura Cosoi.

smiley

a este Laura şi-mi plăcea de ea La bloc. de când a apărut în Playboy s-a artificalizat foarte mult. mi-a fost ruşine să merg şi să o întreb dacă vrea. nu ştiu ce bea dar s-a simţit foarte bine la concert*. a şi aplaudat.

b este Smiley şi-mi plăcea de el în SIMPLU la puţin timp după ce m-am lăsat de pescuit. îmi plăcea să cred că pot dansa şi eu ca ei dar nu aveam o oglindă mare în casă pentru a mă vedea făcând figuri. de când a apărut pe la proteveu s-a artificalizat foarte mult. mi-a fost ruşine să merg şi să îl întreb dacă vrea. nu ştiu ce bea dar s-a simţit foarte bine la concert*. a şi aplaudat şi a fost şi la pipi. (poate îi ajut pe libertateaclickcancan să facă o ştire.)

ce este Mateşan? 

Concertul? Extraordinar.



4 Responses to “era sa fac poza cu…”

  1. Laura Cosoi joacă foarte foarte mişto şi dansează în „Cu un pas înainte”.

    despre Smiley nu ştiu ce să spun. „şi, îţi plac emoticoanele, sau…”

  2. ce tare, nu stiam ca mai exista serialul asta! o fi pe net la downloadat? hihi.

    haha… misto faza cu emoticoanele, da

    „si, te-ai emoticonat?”

  3. Mie-mi plac amindoi, si impreuna si separat… si ma bucur ca au venit la byroni, bravo!

  4. si mie. 🙂


Lasă un comentariu