uşile capitonate

19Ian08

erau la moda intr’o vreme… mai ales cel puse normal, cu partea capitonata pe dinauntru.
puteai sa te dai fara probleme cu capu’ de ea prin casa caci nu prea durea. partea mai naspa era ca, din cauza reliefului mare’n care iesea, nu era buna pe post de poarta de „fotbal cu ghemu’ de ciorapi”.

am avut placerea sa ating si o usa capitonala pe dinafara si i’am gasit scopul fara sa intreb proprietarii.
ganditi’va la perioada sarbatorilor ce’au trecut cand românu’ scoate din functiune soneria, cand nu pofteste colindatorii a caror degete ajung tocite de’atata batut in usile fara „cling, cling!”
si mai ganditi’va cum i’ati atentiona voi pe oamenii de dupa usa capitonata pe dinafara, cum ar sti ei ca sunteti acolo si ca trebuie sa raspunda, mai ales ca ciocanitu’n burete inca nu s’a inventat.

solutia’mi aduce aminte de cum ma chemau vecinii pe palier la 7. fluierand.
si eu ajunsesem sa’i cunosc pe cei trei (Alex, Andrei si Grasu’) dupa sunetele scoase din gura’n forma de o mic.

17 Responses to “uşile capitonate”

  1. 1 blue

    solutia ta nu e valabila: usile capitonate sunt facute nu sa fie grase, ci antifonice. :p

    in schimb. poti sa trezesti proprietarii batand in TOCUL usii, ala nu e capitonat.
    dar mi-a placut aia cu ciocanitu’ in burete…

  2. mda… la tocul usii nu m’am gandit.
    atunci spune’mi tu albastru om, de ce si’a pus usa capitonata invers? cu buretele pe exterior?

  3. 3 stef

    … :))…
    eu am usha capitonata la camera de cand ma stiu in casa asta… si cand pisica a stricat-o am cumparat iar imitatie din piele si burete si am refacut capitonarea ajutat de un prieten… a iesit f bine…
    dar marele avantaj a fost ca puteam sa imi pun chitara pe cub si sa dau tare… si nu prea deranajam vecinii si nici pe nimeni din casa…

    de batut la usha se pune problema astfel: exista clantze care prezinta nishte suporturi intre ele si broasca lor de metal … care nu intra in piele… e bine de incercat sa bati acolo, sau in tocul ushii, cum bine s-a mai zis…. 🙂

    • 4 Andreea

      Buna Stef

      Si eu am aceasi problema(usi capitonate si pisica) dar nu gasesc materialul de capitonare. Am niste usi la o debara mostenite.Nu sunt mari latime maxim 70 cm. De unde ai luat materialele?

      M-ai ajuta f mult.

  4. 5 blue

    pai e bine asa.
    sa poa’ sa-si bata sotia si sa asculte manele si apoi sa mai primesca „buna ziua” de la vecini (nu trec afara zgomotele din casa)
    deesi e o solutie cam bizara…trimite la farse! 🙂

  5. 6 hairomania

    cum, dom’le, n-ai inteles ca usile capitonate joaca rolul unei metafore in sistemul obiectelor? 🙂

  6. Dar nu poti sa suni de la telefonu celular?

  7. nu existau pe acea vreme telefoane celulare.
    si cand au aparut erau cu cele trei secunde gratuite… eh… ce vremuri.

  8. Cum naiba nu erau telefoane celulare?

  9. Pai cum naiba sa fie?

  10. Si atunci cum vorbeau oameni cand erau afara din casa? Sa numi spui ca nici in casa nu erau telefoane (din alea fixe cum li se zice).

  11. din alea ficse erau, cum sa nu?
    vorbeau la ore ficse, logic.

  12. Da nu puteau sa dea un esemes casa le spuna cand sa fie acasa sa sune pe telefoanele fixe?

  13. ba puteau. le scriau pe asfalt cu creta… mai ales daca erau ragusitzi si nu putea sa’l zbiere!

  14. 15 lulu

    nici sonerii nu erau? nici telefoane fixe? sa fim seriosi, au mai prins si altii vremurile alea „antice” si nu era chiar asa – sa ragusesti comunicand; dar atunci la meciuri, cum era?

  15. 16 soso

    salutare
    fratolor cum captusesc o usa de metal ……se aude prin ea pe casa scarii si vine si un frig ….ce pareri aveti??


  1. 1 firma curatenie bucuresti

Lasă un răspuns

