sigla de la Carrefour

12Ian08

carrefour
cati dintre voi au vazut pana acum faptul ca sigla de la Carrefour nu este un peste, nu’s doua sageti, nu e nici ochi stilizat, ci este un C cu un romb in fundal? eu asta am descoperit foarte de curand si sunt foarte mandru. simteam nevoia s’o impartasesc cu voi.



16 Responses to “sigla de la Carrefour”

  1. ha ha…de asta nu mi-am dat seama. credeam ca e o sageata care vrea sa spuna…”ala e locul unde trebuie sa fii”.

  2. mda… acum am observat.

    ţi-a zis cineva sau doar spiritul de observaţie?

  3. chiar seamană cu un peşte, de „c” ştiam.

  4. Constantine, si ai mai indraznit sa te nasti in Iulie! Rusine sa-ti este!

  5. a fost spiritul de observatie in timp ce sigla, cu totul, era neagra… pe bicolor iti dai seama mai greu.

    cine’i naaascut in iuuuliee… Isus, Isus, Isus… de fapt era cu decembrie dar tare buna e gluma!

  6. 6 petite

    acum ca a disparut sagetutza, mi se pare slabutza sigla. adica ideea. inainte era un carrefour advarat; cu directie. acum e o chestie pur comerciala si fara niCi un sens.

  7. asa e. of. sa vezi alb-negru cat de urata e.

  8. e un peste cu coada în formă de ancoră. te trage exact în directia opusă celei în care te îndreptai (directia rosie,cea rea. fă bine si fă shopping la noi).

    mai văd si intersectie în siglă, ceea ce si înseamnă carrefour😛

  9. eu tot un C pe romb vad!

    chiar ma gandeam ca unii oameni ar putea citi acolo Care For si ar zice „uite… ce oameni cu suflet!”

  10. punctul ala n’avea ce cauta acolo.🙂

  11. 12 vacantzioner

    Ce ne-ai facuuuuuuuuuuuuuuut? Ne-ai stricat copilaria! Acum nu o sa ma uit niciodata cu aceiasi ochi. Si nici nu o sa mai fac cumparaturi ca nebunu. mmmmmmmmmmm. asta e bine! Mersi!😀

    p.s. mai stiti capacele de staniol de pe sticlele de lapte de pe vremea lu’ nea Nicu? Cica era un cioban sprijinit pe toiag. Niciodata nu l-am vazut, desi eram foarte atent sa iau sticle cat mai neatinse.

  12. valeu. asta e o surpriza totala!
    ii intreb pe ai mei acasa…
    mersi.

  13. Ce chestie. Eu am crezut cai un 6 scris gresit.

  14. 15 Dan

    Ia intoarceti voi sigla si o sal vedeti pe dracu. Voi chiar sunteti chiori ! Nu vedeti sa aveti pofta


  1. 1 ştiţi ce e ar fi naşpa? « morcoveaţă

Lasă un răspuns

