bărbaţi cu strugurel ?

12Ian08

si noua, barbatilor, ne crapa buzele ce’i drept.
veneam inspre serviciu si un coleg mi’a recomandat sa folosesc strugurel de buze… ca’i mai sanatos si estetic. si mi’e frica.
am senzatia ca daca ar trebui sa imi cumpar strugurel s’ar intampla sa stau la raioane speciale pentru a mirosi, testa, intreba („si? asta e de mere verzi sau ionatan? daca ma ling e otravitor? cat timp n’am voie sa sarut?”) sau incep sa imprumut de la colege brosura Avon. s’ar putea sa ma pasioneze ca dupa ce ma duc la buda sa stau cateva secunde bune in oglinda de la toaleta baietilor pentru a’mi da cu strugurel si mai am senzatia ca langa mine ar fi alt domn, serios imbracat, care ar face acelasi lucru… si cum dracu’ sa afirm facand acele lucruri „si? bun meciu’, huh?”
si mai am vaga banuieala ca daca scapa vreun strugurel la mine’n geanta, automat se transforma in poseta.
macar sa’i dea alta forma!!!

25 Responses to “bărbaţi cu strugurel ?”

  1. 1 Anicatza

    just open your mind (and your purse :)) ).

  2. 2 nemo

    fit-ar strugurelu de ras!! :))

  3. 3 stef

    te stresezi prea tare…
    ca sa scapi de complexe cumpara-ti nivea reparator de buze… e incolor si aproape ca nu mai luceste dupa cateva minute… dar iti face buzele moi si delicate… si poti saruta pe oricine fara probleme
    Try it for the week!
    >:D< (group hug)

    :)))))))))))))

  4. deci vezi ca deja incepe? vorbim ca barbatii despre ce strugurel sa folosim.
    domnilor? tot forma de tampon are!

  5. 5 stef

    … eu cred ca tamponul are forma de strugurel… si strugurelu forma de… eeee… ca pentru fete asa…
    parerea mea…

  6. 6 romanianpsycho

    da-ti cu mugurel, atunci 😉

  7. Super gay. Deci, super gay.

  8. 8 superbullus

    nuuu!!!! nu face gresala asta!!!!e diabolic!!!

  9. crema nivea e unisex.
    strugurelul e alien… cu toate că e substantiv masculin.

  10. Eu vreau strugurel cu gust de palinca. Nu stiu de ce. Simt eu ca asta-mi lipseste acum.

  11. sau strugurel cu gust de salata de buze de femeie.

  12. daca nu folosesti nu te mai saruta nici o fata, daca il folosesti trebuie sa o faci fara ca ea sa stie altfel risti masculinitatea ta are mult de suferit.Si eu astept o solutie la problema asta

  13. Cand gasesti strugurel bun, anunta-ma ca-mi cumpar si eu

  14. 14 g.

    Eucerin are un aspect „medicinal”, nu are gust, repara uscaciunea si nici nu-ti stirbeste masculinitatea.

  15. Mai academianae, prea repede te conformezi.

  16. 16 Luisa

    Foarte bun este cel d la Nivea,catifeleaza buzele,orice fata.si va dori sa te sarute:-P

  17. sa ma sarute pe mine sau pe nivea? tztztz!

  18. =)) esti tare… apropo… pe wordpress nu aveti „followers” ?? cum pot sa urmaresc blogul tau?

  19. hello si multumesc.
    pe wordpress avem feed rss sau e-mail subscription.
    ai cont de google? intra pe Gmail si ai pe undeva pe sus Reader. bagai acolo site-ul meu si s-ar putea sa mearga.
    sau in dreapta sus ai o casuta in care bagi e-mailu’. nu sunt sigur daca merge. 🙂

  20. 20 de3a

    ce tare esti=)) cica: „sau incep sa imprumut de la colege brosura Avon” :)) sunt multzi baietzi care au strugurel…..nu e nimic rau in asta:)>-

  21. dupa 2 ani am aflat si eu asta si mi-a fost acu’ ceva timp de unu’.
    si culmea, fhata!, nici prietena mea nu-l avea la ea.

  22. Mam spart pe mine de ras cam crezut cai scris cu ciucurel. Da siasai bine.

  23. 23 geo

    Damn! Ce motarlai sunteti!! Faptul c a va este frica sa va dati cu un cacat de balsam de buze, denota ca nu sunteti siguri de barbatia voastra si de voi ca oameni, va este frica sa nu fiti catalogati ca fiind poponari… Atunci de ce plm va purtati ca unii? Penibil!

  24. 24 costyn

    Sallutare in legatura cu strugurelu, eu stiu de mic ca e un produs foarte bun la nivelul buzelor si nu cred ca e o rusine sa se dea si barbati cu el ca nu e ruj pentru frumusete cu utilizeaza femeiile ruju-riile,strugurelu e petru toata lumea femei ori barbati ca el e pentru sanatatea noastra si pentru ingrijire ca ce noi barbati ar trebui sa suferim la nivelul buzelor, daca te uiti in oglinda si vezi buzele crapate si bine inteles te ustura crezi ca te saruta vro fata? ori cum eu il folosesc cand ies din casa sau din mijloc de transport ca e pentru sanatatea mea nu pentru ochi lumii. Deci sfatu meu e sa-l folosesti fara griji ca nu e o rusine sati menti sanatatea ta. bafta la toata lumea


  1. 1 Barbatii si feminitatea « Decolteu (blog cu tupeu)

Lasă un răspuns

