am avut un atac de panică…

21Iun11

…si m-am dus la spital in toiul noptii crezand ca ma dor plamanii. Doctorul cu smiley in piept mi-a spus ca-s sanatos, dar sa nu mai fumez, desi n-o fac. Mi-a mai spus ca si domnul care a venit cu sotia lui tot un atac de panica a avut, dar pentru a baut, iar eu n-o fac decat martea, vinerea si-n sarbatorile legale. “Dumneavoastra ati baut?” “Nu.” “Bun. Mai tineti asta asa 10 minute si cand ma intorc veti fi mai bine.”. Intre timp am facut o poza si mi-a trecut. Intodeauna am crezut ca galbenul nu se potriveste cu albastru, decat la mare.

IMG_1540



One Response to “am avut un atac de panică…”

  1. Prea putini morcovi?
    Glumesc. dar te-ai autodiagnosticat singur sau ti-a spus dr ca ai avut un panic atac?


Lasă un răspuns

