mi-am schimbat traseul,

28Mai10

deşi mergeam azi în mod obişnuit spre casa, în 253. M-am poziţionat la geam, în dreptul uşii din mijloc a autobuzului, lipit de bară şi răsfoiam ziarul de seară. Un individ turmentat a urcat şi s-a pus lângă mine. Atât de lângă mine încât îl mai atingeam subtil când dădeam pagina, dar degeaba. Avea vreo 45 de ani, era îmbrăcat decent şi telefonul pus într-o husă la curea. A început să se uite cu coada ochiului la mine şi am bănuit că vrea să-i ofer ziarul după ce-l termin. Urma să cobor la următoarea şi l-am întrebat dacă doreşte ziarul. El m-a luat mai aproape şi mi-a spus aproape şoptit la ureche: “Ţi-ai schimbat traseul?”. Crezând că m-a întrebat dacă şi-a schimbat 253-ul traseul, i-am răspuns că “Nu. Tot acolo merge, la Fundeni.” Puţin dezechilibrat, mi-a arătat că-şi ţine telefonul în husă, la curea “Telefonul… aici…”. Eu, puţin dezorientat, am încercat să uit ce s-a întâmplat, m-am întors cu spatele la el şi aşteptam staţia. El mi-a pus mâna pe umăr şi-a început să vorbească ceva… şi mă cam strângea de umăr iar eu nu înţelegeam nimic şi mă pregăteam să mă enervez când mi-a cam venit ideea. Haha! Omu’ credea că-s un şuţ şi mi-a atras atenţia că are telefonul acolo şi că nu i-l pot lua iar misterul de la început s-a elucidat imediat. Se pare că semănam cu un vechi “prieten” de-al lui. Acum, serios, am eu faţă de şuţ?

costel



6 Responses to “mi-am schimbat traseul,”

  1. 1 denisa

    :))))))))) zici ca esti bunicuța din scufița roșie:)))))))))

  2. 2 phishku

    tinere, lasa prostiile si da-i telefonul omului inapoi. Jmecehere!

  3. white colar boy😀

  4. cine ştie ce a citit omu în privirea ta🙂

  5. M u i e la iehovisti, mormoni si atei!


Lasă un răspuns

