au crescut copiii cerşetori.

20Mai10

cersetor1

şi mă întreb cum le mai merge? Acum câţiva ani, această tanti era tot împreună cu aceşti copii care erau mai mici şi discutau cu un nene mare, gras, cu borsetă şi ţigan. Un alt nene aduna de la copii chestii. Era 11 noaptea şi totul se întâmpla în pasajul de ieşire de la Unirii spre Hanul lui Manuc. Nu cred că avea rost să sun la Poliţie, nu cred că avea rost nici să mă bag în seamă şi să-i întreb de sănătate. Ei aşa trăiesc. Acum sunt mari şi suficient de maturi încât să-şi poată vedea cumva de treaba lor, dar nu vor. Păreau fericiţi.

cersetor2

Ieri, în 46, un tip gras la vreo 25 de ani s-a dezbrăcat în faţa mea şi avea toată pielea de pe piept şi spate opărită. El se plângea la oameni că a fost electrocutat la 12000 V şi că are nevoie de transplant de piele pentru a… nu ştiu… nu am auzit pentru ce, dar după cum era îmbrăcat nu avea bani de discotecă. A strâns 3 lei în două minute.

4 Responses to “au crescut copiii cerşetori.”

  1. 1 Cris

    marca de electrocutare are suprafata mica. Asta, printre altele… 🙂

  2. am vazut eu recent un filmulet cu unul care s-a electrocutat la ceva mii de volti. s-a dus.

  3. 3 Cris

    ei, de scapat, unii scapa, nu-i vorba. Chiar si de la mii de volti. Rar de tot, ca dupa trasnete. Marca de electrocutie e locul ala ars care ramane in palma cand ai luat cablul in mana si in calcai, pe unde a iesit curentul din corp, cel mai frecvent exemplu. Adica arsuri de suprafata mica, dar profunde, uneori pana la os. Dupa ele nu ramai doar cu necesitatea unui transplant de piele, poate ramai si fara calcai, si fara degetele de la mana. In fine, prea multa teorie… Ideea era ca eu i-o retezam in felul asta, daca imi venea unul asa. Nu din lipsa de compasiune pentru suferintele lui, (doar nu si-o fi dat foc singur), ci din iritatia pe care mi-o provoaca o minciuna prost gandita.

  4. Am sa tin minte pentru data viitoare, multumesc! Numai sa nu par si eu nebun in fata alora care chiar il cred.


Lasă un răspuns

