uşor, uşor…

22Mar10

…vine primăvara cu alaiul ei de şotroane! am văzut un mugur prin Titan şi cu această ocazie mă şi laud că mi-am luat teneşi roşii!

incepe



2 Responses to “uşor, uşor…”

  1. Ah, ce scumpete de şotronel. Ce micuţ, ce firva, ce scurt şi la obiect. Nu ai cum să te plictiseşti sărind. Numa’ să-ncapi !

    În ceea ce priveşte teneşii, am şi eu unii cam la fel. Singura diferenţă e că le-am schimbat şireturile şi nu mai sunt de oraş. I-am trimis la jogging.

  2. Eu le-aş căuta nişte şireturi gri dar nu găsesc.
    Şotroneluli ăla-i pentru şoricari.


Lasă un răspuns

