spamul cel mai drăguţ

11Mar10

…pe care chiar şi voi îl aveţi în Spambox, sunt convins.

Totul a început aşa (mulţumesc, Andreea mea!):

Buna ziua.
Cumparam fier vechi, aluminiu, cupru, alama, plumb …. etc.
Anuntul este valabil numai pentru bucuresti si maxim 30km imprejur.
In cazul in care este necesar, demolam, demontam , taiem… si facem curatenie dupa eliminarea feroaselor nedorite.

Pentru relatii va rugam sunati la 0762-884-652
Viorel

Şi apoi, după ce a mai citit nişte cărţi:

Buna ziua.
Am foarte multi bani si nu stiu ce sa fac cu ei.
As cumpara niste fiare vechi… credeti ca aveti de vanzare asa ceva ?

Daca da, sunati-ma la 0762-884-652 sa va umplu de bani.
Atentie, nu ofer banii mei decat persoanelor care sunt la o distanta de maxim 30km de bucuresti.
Accept orice tip de metale cum ar fi ( fier, alama, aluminium, cupru, otel, fonta, plumb… si asa mai departe ).

Nu accept metale pretioase🙂
Viorel ma numesc ( in cazul in care intreaba cineva ).

Sunaţi-l şi vindeţi-vă fiarele!!! Eu i-am dat un sms şi i-am spus că-i fac reclamă dacă-mi trimite un mesaj d-ăsta pe telefon. N-a vrut. Da’ tot îi fac.



One Response to “spamul cel mai drăguţ”

  1. 1 Mary

    sunati’l si vindeti’va bestiile!!!


Lasă un răspuns

