pipera 1

11Mar10

pipera Eu zic să mă sunaţi dacă vreţi să veniţi la un aşa apus de soare. Toate maşinile pe care le vedeţi cu beculeţe roşii admiră iar cele cu beculeţe albe au admirat.



6 Responses to “pipera 1”

  1. 1 alexandru mircea

    ti-am votat la roglobfest, la „cel mai popular”. you rock (si postul asta in mod special).

  2. multumesc.🙂 ia sa-mi pun si eu banner, sper sa pot.

  3. ce frumosss
    intr-adevar partea cealalta de pipera arata bine
    indeed ei se bucura de apus..
    si aia din partea cealalta stau la bariera.
    not fun!

  4. da, maşinile astea cu faţa-ncoa stau la o barieră care este la un kilometru distanţă de locul ăsta.

  5. ce chestie da nins?


Lasă un răspuns

