ştiţi ce e mişto?

03Mar10

mi-am dat seama de faptul că propoziţia “Am făcut meditaţii cu el.” are cel puţin trei variante la care să te gândeşti.



4 Responses to “ştiţi ce e mişto?”

  1. 1 Ciocio

    aha! de la mine ţi-ai dat seama de asta! ;))

  2. Daaaaaa! >:D<

  3. e ca faza pe care mi-a zis-o un prieten:
    „am sarit gardul si mi-am rupt blugii in el” – asa am inteles eu. defapt, a vrut sa zica ca s-au rupt in „L”.

    de unde rezulta ca „am facut meditatii cu L” pam-pam. a 4-a posibilitate.😉

  4. Excelent! La asta nu ne-am gandit.


Lasă un răspuns

