presupun că aveţi un loc frumos…

31Ian10

…de restaurări de mobilă şi vă puneţi numele în geam iar în final ar arăta aşa:

mobilaarta1

Ce aţi face dacă ar veni Bush în Romania şi aţi dori să fiţi interesanţi? Ce nume englezesc v-aţi asuma?

Prietena mea l-a observat şi după ce am râs un timp, l-am pozat şi m-am gândit să-l pun pe morcoveaţă. Acum am căutat pe google şi l-am găsit într-un articol foarte draguţ.

Aşa că eu m-aş autointitula Costélé N.M. Jean.

mobilaarta2



5 Responses to “presupun că aveţi un loc frumos…”

  1. cunosc aceasta vitrina.am trecut,m-am oprit,m-am amuzat,i-am atras atentia si prietenului ,am mai ras inca odata…am privit inauntru..si n-am facut fotografie.ca nu am avut…dar…e bine ca ati prins voi momentul .:)
    probabil e si mai interesant ce vei gasi in atelier.

  2. …mi-ar placea sa ma duc imbracat in fotoreporter odata.

  3. 3 dianatampau

    si sa se creada si ei interesanti ,macar ptr o zi…
    fain.

  4. http://www.oitzarisme.ro/

    Problem loading page.

    Server not found

    Firefox can’t find the server at http://www.oitzarisme.ro.

  5. Se pare că-i plecat la biserică, nu ştiu.
    O să remediez problema.

    Vă mulţumesc pentru atenţie şi, ah, cum de v-aţi dat seama că suntem unul şi-acelaşi? hihi.


Lasă un răspuns

