dacă-l mai vedeţi…

31Ian10

pe ăsta:

 taxi2005

…să-i spuneţi că e cool. Eram grăbit, împreună cu prietena mea care m-a atenţionat, şi nu am avut timp să mergem la el şi să-i spunem cât de cool e. Stragie impecabilă, siglă aproape perfect imitată (îmi pare rău ca n-am făcut şi din lateral o poză) şi, cel mai important, numele nici prea, prea şi nici foarte, foarte. Excelent! Nu ştiu ce să mai spun mai mult.

3 Responses to “dacă-l mai vedeţi…”

  1. 1 Anicatza

    adeca ce-ai vrut sa zici? ori mi-am pierdut io edge-ul de cand sunt aici????

  2. Păi una dintre cele mai tari firme de taxi de la noi este Taxi 2000 şi-s mulţi care-i imită că poate, na, mai prind vreun beţiv, vreo beţivistă.

    Am văzut de curând şi taxi 200.

  3. 3 Anicatza

    asta am banuit si io. deci nu m-am ramolit (prea tare). pheeeew!


Lasă un răspuns

