tractări auto. conţine sânge.

22Dec09

Îi mulţumesc surorii mele pentru pozele pe care-mi pun eu watermarku’.

Le mulţumesc fanilor care m-au ajutat în acest an ce uşor, uşor trece să-mi îndeplinesc raţiile săptămânale de râs.

Mulţumesc românilor care suntem şi facem haz de necaz. Mulţumesc celor de la tractări auto care, în moment de criză, mai fac câte o faptă bună şi ajută oamenii în suferinţă precum şi uniunea europeană.

asistenta1

Mulţumesc lui 104 că s-a gândit să oprească la Cora, lui 102 că face la fel, lui Costin Georgian în special, pentru serile de 253 acasă de la iubita mea. Scuze, Titan, ştiu că eşti cea mai frumoasă staţie dar Costin îmi este la suflet, ca şi vecinul meu de vizavi pe care nu l-am mai văzut de mult.

asistenta2

Un Crăciun Fericit, vouă şi porcilor noştri pe care o să-i mâncăm cu spor. Multă chişcă, caltaboş, cârnaţi de casă, tobă şi chiftie (am auzit că la chiftele li se zice piftele şi m-am gândit să compensez aici).

A fost un an excelent şi de la anu’ sper să mă ajutaţi să-mi descriu memoriile.

Vă pup! La mulţi ani!

11 Responses to “tractări auto. conţine sânge.”

  1. Inseamna ca nu ai auzit de racituri. Eu am avut o discutie interminabila cu o prietena din Iasi careia atunci cand m-a intrebat ce mai vreau sa mananc i-am zis „piftie”. Un sfert de ora m-am chinuit sa ii explic ce-i aia piftie. Dupa care mama ei intra pe usa si ne aude. Asa ca zice „ah, vrea racituri”.

    Ulterior am aflat ca nici in ardeal nu stiu ce-i aia piftie.

  2. ba am auzit de racituri. mai exact, răşituri, hihi.

  3. bietul animal…:(

  4. 4 twinkle

    zau, omule, tie cine-ti zice „multumesc”?

  5. toti, draga twinkle, toti! le simt multumescurile-n privirile virtuale!
    >:D<

  6. cu placere, draga Ana, cu mare placere!

  7. si la mai mare!

  8. da, eu sper. 🙂
    multumesc si te pup, ma!

    la anul fac doi ani, se pare!

  9. 10 Anicatza

    si eu si eu iti multumesc!!

  10. cu mare plăcere, dragă anicaţa!


Lasă un răspuns

