schimb de tură.

22Dec09

Am prins una la Aurel*. Două doamne stăteau şi numărau bani.

“Dă-mi două şi ia cinci.”

“Nu. Dă-mi tu trei şi iau eu patru.”

Abia după 3 minute am putut să-mi iau bilet.

“de 10 lei, călătorii**, vă rog!”, şi-i întind un milion.

“Nu aveţi mărunt?”, îmi zice una dintre tanti, în timp ce cealaltă număra bani mărunţi.

“Păi nu are doamna?”

“Of.” se întoarce la colega ei care ajunsese la jumate cu număratu’. “Dă-mi 8 de 10 şi patru de cinci şi-ti dau o sută”.

“Of.”

Şi-am mai aşteptat vreo trei minute.

schimb

*Ce mişto ar fi săle zicem staţiilor după numele mic. Nicolae, Aurel, Costin, Ştefan, Mihai, Constantin (ca pe mine), I.M., Piaţa…

**am prins un controlor care a prins la rândul lui doi străini fără bilet. a vrut să le spună că ce aveau ei acolo era de o calatorie şi nu două câţi erau ei. “diz iz oan călători!”



3 Responses to “schimb de tură.”

  1. deci.
    Nicu, Aurică, Costi, Fane, Mişu, Costel.
    P-ţa.

  2. mie mi-a fost frică să le spun aşa… adică n-am mâncat din aceeaşi farfurie cu Grigorescu sau cu Eroilor, de exemplu.
    dar sună mult mai bine.

  3. 3 Anicatza

    TARE TARE TARE!!! AIA CU CONTROLORU`….asta ca sa intelegi ce tare am ras!


Lasă un răspuns

