pe uşă.

22Dec09

Asta pentru că aveam de gând, şi vorbesc foarte serios, să intru pe geam dacă aveam nevoie acolo. Părea foarte tentant mai ales că, probabil, mulţi au încercat şi au şi reuşit să intre pe geam. Îmi pare rău că n-am prins pe nimeni în flagrant. L-aş fi împins de la spate să intre mai uşor direct în primul rând, pe biroul acelor stimate doamne.

peusa

4 Responses to “pe uşă.”

  1. Sânt lulubelu si am si eu un blog tanar pe worldpress, asa ca te întreb daca nu vrei sa face schimb de linkuri. Daca mai vrei sa mai discutam cauta-ma pe luchicianul@gmail.com. Momentan am 12 vizitatori unici pe zii, dar sper ca in câteva zile vor creste mai mult. Mentionez ca am blogul de vro 4 zile si de vro 2 m-am apucat sa scriu mai serios. Blogul meu http://lulubelu.wordpress.com/ , despre istorie, politica, revolutie, paranormal, poezi, si alte chestii.

  2. nu te caut dar te rog sa-ti corectezi textul de aici.
    http://lulubelu.wordpress.com/primesc-si-public/
    pai cum poti sa pui poezii daca scrii in halul asta? tztztz.
    eu, recunosc, nu scriu deloc bine, ma pierd in virgule si cuvinte ciudate dar nu pun poezii pe blog. ma rog… in afara de cea cu poetul, o stii?

  3. 3 NU

    Se intră pe ușă și se iese pe geam. :))

  4. Poate mai vin cate unii si atarna la geam, ca la gheretele alea unde se vand bilete pentru tramvai. Eu ma-ntreb si acum cum incape o femeie inauntru acolo. Unde mai pui ca iarna sta si cu resoul la picioare, deci cm2 in minus.


Lasă un răspuns

