termopanul vesel.

14Dec09

Na, c-am zis-o direct din titlu! L-am văzut în geam! Stătea pitit după o casă şi-şi lua medicamentul. Vinde doar între orele 12 şi 14 iar în restul programului stă şi este vesel. Un fel de mascotă vie a locului, aleargă după 253-uri mai ceva ca mine după diacritice. Îi ceartă pe cei care trec strada prin locuri special amenajate şi este de părere că legea trebuie încălcată pe alocuri. Trebuie să simţim adrenalină, trebuie să fim veseli! Nu mergeţi cu ultimul 253 niciodată căci în el sunt eu! Termopanul vesel stă-n Fundeni.

termopanulvesel



3 Responses to “termopanul vesel.”

  1. stii ce naspa? eu stau la scara aia si trecand in fiecare zi pe langa veselia din chiosk am pierdut hazul inscriptiei. bine ca ai avut ochiul critic cu tine.😉
    stii ce e si mai naspa? au inchis de multaaa vreme termopanul vesel.

  2. ce tare ca stai acolo si ce pacat ca n-ai observat cata veselie ai in jur, of.
    nasol ca l-au inchis.

  3. ce porcarii postati hmmm


Lasă un răspuns

