oamelor din lumea-ntreagă…

14Dec09

…nu lăsaţi nebuni la metrou sau pe stradă.

Era să-mi ia covrigu’ meu unic cu mac la Unirii 1.

Era să citească un întreg articol peste umărul unei domnişoare semi-corporatiste.

Şi-a luat o nalipotană (aşa îi zicea un verişor de-al meu mic, mic) de la automatu’ de chestii şi-a mâncat-o.

A ţipat şi-a aplaudat la “Atenţie! Se închid uşile!” la Timpuri Noi şi Nicolae Grigorescu iar la cea din urmă a şi râs tare dupp ce ne-a spus tanti aia că dacă vrem pe centură, să coborâm la Grigorescu (am râs şi eu la început dar acum a cam expirat gluma)

A desenat abstract pe scaunul din stânga lui. Părea ceva realist. Intuisem un ochi şi-o gură, cinci degete şi o aluniţă. Mai multe nu ştiu, îmi pare rau.

A coborât la Titan neştiind pe care uşă să iasă. Pe cea pe unde ieşea o piţi în negru sau pe cea pe care ieşea o piţi. Pe peron era confuz şi părea că habar n-are unde se află iar după câteva momente de ceaţă a luat-o spre ieşirea pe care urma să ies şi eu. Am ieşit şi-am aşteptat să iasă şi el. N-a făcut-o. 😐

nebunuldintitan

3 Responses to “oamelor din lumea-ntreagă…”

  1. cum e o domnişoară semi-corporatistă?

  2. pai nu te cunosc, ana pauper.
    o domnisoara semi-corporatista poate fi sau nu corporatista iar eu cred ca e.


Lasă un răspuns

