era să fac poză cu…

01Dec09

Roxana Ciuhulescu.

ciuhu1

Îşi făcea liniştită emisiunea iar eu ajungeam la serviciu. Ea venise cu cameramanul, eu cu 135. Ea stătea pe o maşină cu P iar eu ascultam nişte muzică tot cu P, cu P T. Mi-a fost lene să-mi scot căştile şi să mă las intervievat iar ei i-a fost lene să mă aştepte tot pe maşina cu P până ajung eu sus să o spionez cu zumu. Aşa c-am prins-o coafându-se. Ca pe Esca.

ciuhu2



4 Responses to “era să fac poză cu…”

  1. Porcupine Tree?

  2. 3 Cosmin

    Trebuia sa imi zici ca esti fan Roxana Ciuhulescu pt acum cateva luni a venit la noi in birou sa ia o masina la testdrive. Ii puteam cere un autograf pt tine…:)

    P.S.: e prea inalta!🙂

  3. stiu ca-i inalta. am urcat cu ea in acelasi lift pe vremea cand lucram la Aerofina.
    au scos capacu’ din tavanu’ liftului special pentru ea. puteam sa ies prin el ca-n filmele de actiune, eh.


Lasă un răspuns

