AM FĂCUT POZE CU BEBELUŞELE!!!

01Dec09

Le-am prins pe amândouă la un târg care nu ma interesa şi le-am rugat frumos. Venisem după sală şi vă rog să observaţi că merită. Colega mea de la serviciu, să-i zicem Vera, m-a ajutat cu fotografiile. Mulţumesc.

bebe2



11 Responses to “AM FĂCUT POZE CU BEBELUŞELE!!!”

  1. te-ai ingrasat.

  2. da, stiu.
    le-am spus alora de la sala ca nu vreau abonament da’ au insistat. mi-au dat reducere si minute-n retea.

  3. 3 gaitica

    Capul mi se pare „pus” in photoshop.🙂

  4. NU ESTE ADEVARAT! este o iluzie de la blitz.

  5. 5 you9

    fake

  6. ba nuuuuuuu! v-aduc tricoul pe care l-am purtat in ziua aia.

  7. Te-ai mai îngrășat.

  8. dar a meritat.

  9. Cea din dreapta e bărbat, nu? (te întreb ca martor tactil)

  10. inca nu… cred… da’ ia nu te mai lua de ele!

  11. 11 ctrl

    ce penibil…


Lasă un răspuns

