mi s-a atras atenţia…

01Noi09

…de către iubita mea, că-n această vitrină de o splendoare deosebită, subliminal expus, există un pet de nu-i dăm numele, pet răsfăţat. Cine-l vede când se mai plimbă prin Unirii, să-l culeagă pe sărăcuţ şi să-l returneze stăpânilor.

Aş fi vrut să scriu ceva şi despre marca asta cu V, dar am o problemă cu ea, problemă pe care nu o înţeleg.

bvlgari



2 Responses to “mi s-a atras atenţia…”

  1. Eu cred ca pet-ul a fost pus acolo pentru a (dez)innobila vitrina. Pentru a evidentia maretia produselor expuse de drept in acel spatiu. Si pentru ca stapanul si-a pierdut capul de la atata maretie.;)

  2. e ca in filmele lui Sergiu Nicolaescu…stiti voi care..lucruri care nu aveau ce cauta in epoca respectiva…bang bang…asta e..la noi se poate.
    bine ca nu e o sticla de palinca maramuresana sa duhneasca atat de tare…
    buna poza!


Lasă un răspuns

