ciorbă de mă scuzaţi.

01Noi09

pasarica

Oare aş fi avut tupeu să cer şi smântână? “O ciorbă de păsărică cu smântână, vă rog, mulţumesc!”.

Sau dacă aş fi fost puţin ameţit şi aş fi încurcat ciorbele? “Daţi-mi, vă rog, o ciorbă de păsărică cu costiţă” sau “Da, m-am hotărât, vreau o ciorbă de burtă de păsărică”

Dacă aş fi fost beat de-a dreptul, sunt convins c-aş fi cerut “Mda. O ciorbă de păsărică ţărănească de porc ” sau “O ciorbă de burtă de vită cu păsărică”.



10 Responses to “ciorbă de mă scuzaţi.”

  1. Bine ca n-ai cerut „o ciorba si-o pasarica fierbinte”🙂

  2. merge, merge! pentru a cere asta, involuntar, îmi trebuiau două tequilla şi două beri înainte.

  3. si sa nu iubesti Sibiul?

  4. sau Sinaia.

  5. sau asa

  6. 6 contygoss

    tare de tot!ar fi tare sa-l intrebi pe ospatarul surd:”as dori si eu o ciorba de pasarica?”si el sa raspunda:POFTIM?.

  7. …cu un morcov tanar.

  8. comentariul zilei la însemnarea „compunere de toamnă”:

    „tare dar cam mică!”

  9. :)) eu zic ca-i mai bine decat mare si moale. cum e caltaboşu.


Lasă un răspuns

