ultimul şotron al sezonului.

06Oct09

unul drăguţ şi delicat, desenat parcă de o mânuţă care are 9.75 la caligrafie. o mânuţă prinsă de un braţ cu 9 la sport, prinsă de un cap cu 8.75 la limba şi literatura română. între braţ şi cap există corpul care nu e bun la nimic.

ultimulsotron

să fim sănătoşi până la primăvară, clar?! până la alte şotroane.



2 Responses to “ultimul şotron al sezonului.”

  1. ba corpul este cel mai bun. cand vine vorba de sotron cele enumerate de tine sunt suplimentare. dar corpul. de el ai nevoie pentru saritul patratelelor. pare ca de cand fotografiezi sotronul desenat pe asfalt ai omis sa iei in considerare scopul lui initial. asta tre sa il joci nu numa sa il desenezi. si nu merge sa il termini cu o manuta, un brat si un cap, indiferent de notele lor la disciplinele aferente. am dreptate.

  2. eu n-am zis că desenatorul şotronului ar fi şi jucătorul lui. există în diverse parcuri, copii care din asta trăiesc: desenează şotroane. sau şotronuri. v-am zis. depinde de sex.
    aceşti copii primesc câte 10 lei pentru fiecare şotron desenat pentru alţi copii care să-l joace. în curând mi-a spus, dragul de el, că va desena şotronul perfect pe care-l va imprima pe o coală mare de plastic şi-l va închiria cu ora pentru copiii cu corpuri de şotronişti.
    şi nu, n-am dreptate.


Lasă un răspuns

