să mă ierte profu’ de istorie

30Sep09

poposit1

Eu-s convins că domnul a vrut de fapt să facă un pipi mic iar acel poposit este doar un eufemism (ce cuvânt frumos). A lăsat să se înţeleagă că-i o persoană importantă iar toţi cei care au locuit în acest loc au avut datoria de a duce mai departe întâmplarea. Sunt curios când s-a pus această placă. Imediat după ce-a ieşit dintinsul domn şi a înapoiat cheia de la budă la recepţie sau de curând în timp ce adolescentul casei a descoperit minunea şi-a vrut să se laude la prieteni şi fete.

Serios, acum, ce să faci într-o casă oarecare în toiul evenimentelor de la 1848?

Alt exemplu vine mai jos şi-i mai serios. Am cenzurat şi mai atent ca să nu vă daţi seama cine este decât dacă mă torturaţi lăsându-mi doar limba română la tastatură (mă chinui de 15 minute să scriu textul ăsta).

Aici, domnul în cauză, a stat mai mult. Se vede că era în drum spre exil după detronare… deci clar s-a făcut muci, a chemat femei multe-n camera lui şi şi-a sunat nevasta spunându-i că are o amanta.poposit2



18 Responses to “să mă ierte profu’ de istorie”

  1. astea-s ambele din sibiu bre

  2. să mă ierte şi Sibienii.

  3. da’ de ce sa te ierte? HUOOOO las’ sa stie toata lumea unde-i capitala minciuniii HUOAA😀 B-)

  4. 4 poorblackman

    Taci ma. Capitala poposirii, poposirilorsi-a tot neamul popositorilor din spatiul carpato danubiano pontic. Am zis!

  5. a. sau asa. da. de obicei in drum spre Cluj. cand eram mic am vazut des meciuri popositori versus mincinosi! nu simtiti cum se naste aici o mica legenda?😕

  6. 6 nolo

    in sibiu exista un parc in care am poposit de DOUA ori in drum spre Beius, si o pizzerie italiana in care am poposit vreo 30 de minute in drum spre Bucuresti. cind mai trec pe acolo sa verific daca au pus si pentru mine o placa, sa macar o piatra scrijelita.

  7. 7 nolo

    inca ceva: daca domnul ––– il trecea sa faca –- sub podul mincinosilor, oare cum ar fi aratat placa: „aici N-A poposit domnul –––…”

  8. 8 nolo

    erata: ma rog, „pe domnul” in loc de „domnul” il trecea

  9. @nolo pai pentru oamenii mai mici mai putin faimosi (stai, ca m-am corectat, nu sari) exista o regula: tre sa-si scrijeleasca singuri piatra.

  10. eu am poposit doar la un prieten acasa la care am baut vinuri misto.
    am mai poposit si pe strazi sa ma inchei la sireturi.
    si piata aia mare e foarte misto. am poposit la un mic dejun la 5 dimineata in drum spre Budapesta.
    oricum, nu ma compar cu astia cenzurati din poze.

    @nolo foarte tare. sa fie pline casele de placi cu „aici N-A poposit…” :))
    ce misto!
    ia sa-mi fac o placa d-asta.

  11. Cred că astea erau panourile publicitare de pe vremea aia :)))

  12. saracii… ce se mai chinuiau…

  13. Prea tare! Si eu am poposit prin Sibiu! E un oras frumos. M-ati facut curioasa. Voi poposi si anul viitor sa vad daca au notat sibienii ceva si despre mine.😀

  14. Ia sa bagi. eu zic ca fiecare om care nu este din Sibiu si trece prin minunatul oras, Sibiu, ar trebui sa aiba o placa d-asta. Neaparat!

  15. banuiesc ca stiai de blogul asta http://placutzadesibiu.blogspot.com/

  16. pff… cât de tare! oare daca fac unu’ pentru Bucuresti, ma cearta?
    unu’ cu placuţe de santier.

  17. 17 diana

    sunt „trainice” placile de marmura…
    dar mai fain e ce ai postat tu🙂

  18. 🙂 multumesc.


Lasă un răspuns

