am primit o leapşă

30Sep09

Costi mi-aş fi zis dacă nu exista bou’ ăla de Costi Ioniţă; am avut o tentativă de a face lumea să-mi spună Costi dar a fost în zadar să îi fac să-nţeleagă că-s mai important decât Costi Ioniţă (sper să fac o poză cu el curând, ard ne nerăbdare!).

Am primit, aşadar, o leapşă de la Mişu Tiţă (hihi) în care trebuie să spun ce-am făcut în premieră în ultima săptămână sau ceva ce n-am mai făcut de multă vreme (ce mi-aş face un curat în cameră!).

– am fost în Control şi pentru prima oară mi-a plăcut;
– mi-am scos contul IBAN de la bancă;
– am văzut un bebeluş frumos în tramvai; era cu maică-sa;
– am ascultat de vreo 4 ori la rând ultimul album Muse;
– mi-am cumpărat colecţia gettyimages Decades 1900s-1990s;
– tot nu mi-am rezolvat side-bar-u’ de pe oitzarisme;
– îmi încep iar dependenţa de feedereader;

Numai lucruri neinteresante, aşa-i? Aştept cu optimism iarna cu alaiul ei de flori pentru a-mi reveni. Mă mai duc în Control, e berea ieftină.

simina, traiu şi dana ce zic?

2 Responses to “am primit o leapşă”

  1. hopa. pai uite ca s-a potrivit, ca pe 1 octombrie am avut un post care cam la asta raspundea.
    Zic aici ce-am facut saptamana trecuta nou.
    – am baut cafea in Hobby Cafe
    – am luat autograf de la un scenarist de la the simpsons
    – am fost prima oara la centrul ceh
    – am fost prima oara la master
    – am baut un cocktail verde inchis cu Felicia
    – am sunat-o pe fata unui necunoscut de pe strada si i l-am dat la telefon (asta e mai greu de inteles)
    – am pierdut un ac in pat (asta e grava)


  1. 1 Danadol - Dana Pascu » Blog Archive » Last Week’s Firsts

Lasă un răspuns

