când se fac copiii mici mari?

21Sep09

voi vă aduceţi aminte de următoarele lucruri?

– când aţi mers prima oară pe picioruşele voastre? eu tot văd pe stradă copilaşi care merg destul de greu şi par să cadă la fiecare pas. eu n-am prins de la ei mei povestea cu primii paşi dar sunt convins că s-a întâmplat când scârţâia ceva la căruţ şi-a trebuit să mă dau jos să văd ce e.

– când a fost prima oară când aţi spus nu căruţului? a fost intenţia voastră sau v-aţi trezit într-o dimineaţă prin parc că nu mai simţiti roţi sub picioare ci chiar… picioare. şi ai voştri, nu-i aşa, au ascuns căruţul în debaraua întunecoasă… of… deşi tocmai îl tunaserăţi cu sistem de jucării cu mişcări de rotaţie şi piuitoare de agasat bebeluşe (nu pe cele…)

– când a fost ultima oară când aţi strigat după mamele voastre “gata, mamiiii!” sau “fac caca!”? a fost o experienţă la care vă gândiserăţi o noapte-ntreagă şi v-aţi asumat-o? dacă vă trezeaţi cu mâinile pline de ştiţi voi ce şi rămâneaţi scârbiţit pe viaţă? mi-a povestit mie mama cum a plecat ea să ia lăptic şi ma lăsat în pătuţ jucându-mă cu jucării iar când a sosit m-a găsit tot în pătuţ dar plin de rahat din cap până peste tot. mai aveam puţin şi făceam origami şi plastilină din el.

aş vrea un bebeluş cu care să discut de la om la om, cum i se pare viaţă la un an, de ce nu merge drept când are de gând să meargă şi se tot bălăngăne şi cât de penibil i se pare că poartă pamperşi.

3 Responses to “când se fac copiii mici mari?”

  1. 1 diana

    no,nimeni nu ti-a facut un comment? off..morcoveata,morcoveata…!!!…
    acum ca imi vorbesti de copilarie,parerea mea este ca sunt oameni care nu isi mai aduc aminte de copilarie…adica intre 5 luni si 6 ani.sunt altii care au doar cateva fragmente…si acelea cand au trait momente foarte intense(de genul:a coborat mos craciun pe horn sau m-a lovit un copil cu capul d epamant…etc) si sunt oameni ca si mine,care isi amintesc foarte multe moemnte din copilarie.Eu de exemplu imi aduc aminte si mirosuri..inca mai asociez anumite stari sau momente pe care le traiesc acum cu mirosurile din copilarie.(e ca atunci cand mergi prin Bucuresti si simti miros de canalizare dar ai senzatia ca miroase a Vama 🙂 ) ei bine,de exemplu imi amintesc poate foarte exagerat( deoarece se distorsioneaza cumva amintirile) ca m-am urcat pe un pervaz la un hotel din Mamaia,ca sa ajung la borcanul cu dulceata de visine…iar ai mei ma cautau disperati prin hotel.,sau cand mi-au fost trase mainile printre picioarele mele,de catre o vecina..si m-a dat cu capul ,mai bine zis cu fruntea de ciment9 de atunci m-am ales cu 2 cucuie), imi mai aduc aminte ca imi iesea pe la 4 ani ulcior la ochi si bunica ma pacalea ca numai copii care se uita pe gaura cheii fac ulcior la ochi,iar eu chiar ma uitam la ea cand facea baie,pe gaura cheii, si ..ca sa imi treaca ,ma punea sa urc pe gard si sa strig”haideti la ulcioare,vand ulcioare!!!”.
    imi mai aduc aminte ca aram atat d emica si atat de mofturoasa..incat atunci cand ma ecrta mama,mergeam pe strada cu capul plecat si ma loveam de cel mai „gras’ stalp.. sua tot la fel de bosumflata eram atunci cand tata vroia sa facem poze la studio si el imi sufleca sosetele iar mama mi le ridica…si se certau pe tema asta..ca eu am iesit cu botul pus.imi aduc aminte ca mergeam pe camp la tara si adunam niste bobite galbene pe care le prajema apoi si le mancam cu pofta( nu stiu nici in ziua de azi…ce bobite erau)
    si toate astea pot continua si se intamplau pana pe la 6 ani..ca apoi…am inceput sa realizez ca devin matura 🙂 si ca tre sa am grija de fratele meu care avea aceasi pasiune ca si tine..si cred ca acelasi noroc”manca cacat in timp ce il modela pe pereti si il mirosea”..deci mult noroc au cei care isi aduc aminte in detaliu de copilaria aia…mica….

  2. 2 diana

    scuze daca am fost pe langa subiect..dar m-a luat valul ..hahahahha

  3. faza cu Mos Craciun an descoperit-o din obligatia de a le cumpara fratilor mei cadouri in zilele de Craciun, hihi. cu Craciunul asociam mirosul de portocale si de cozonaci iar copilaria ta a fost plina de evenimente imprevizibile, hihi.
    stai linistita ca nu m-a deranjat sa citesc, valu’ trece, valu’ vine, noapte buna, maine-i luni. fratele tau este mult mai norocos, cred. :))


Lasă un răspuns

