ştiţi unde e mişto?

16Sep09

la covrigăria asta.

covrigarie

este la Piaţa Victoriei, la metrou. are nişte covrigi aşa buni de-ţi baţi stimaţii călători care circulă cu tine pe-aceeaşi banchetă.

şi funcţionează pe genialul sistem inventat (cred) de Moretti Forni.



4 Responses to “ştiţi unde e mişto?”

  1. 1 diana

    uie ca m-ai facut curioasa.daca tot merg aproape in fiecare zi cu metroul din Victoriei,o sa cuget un pic,imi trag aer in piept si ma voi indrepta spre covrigarie..si imi iau un covrig,apoi iti dau un feedback pe site.🙂
    p.s. de cand am venit in Bucuresti,am descoperit nenumarate soiuri de covrigi ..si am devenit usor dependenta de ei…🙂

  2. sa vii, sa vii, ca-s buni, ca-s buni.

  3. 3 diana

    e fain sa iti dai intalnire amoroasa „la covrigarie” sau „la covrigi”
    sa fie chiar prima intalnire…
    no mai🙂🙂


  1. 1 ştiţi ce e nasol? şi ce ar fi mişto? « morcoveaţă

Lasă un răspuns

