post-mortem.

16Sep09

deşi nu prea-mi place să mă repet.

postmortem

am mai zis la un moment dat (nu reuşesc să găsesc unde) despre serviciile funerare care, deşi au un obiect de activitate destul de delicat, se ocupă şi cu marketing, management, publicitate, atracţie de… clienţi.

acuma… stau să mă întreb. dacă mă întâlnesc pe stradă cu un coleg de liceu cu care nu m-am mai văzut de mult timp şi aflu că şi-a deschis o afacere cu servicii funerare… îl pot întreba cum îi merge? şi dacă ar zice că-i merge bine, n-ar fi nasol?



10 Responses to “post-mortem.”

  1. in micul nostru birou, un coleg de munca se intalneste cu un tip despre care stiam ca se ocupa de servicii funerare. cat timp isi poarta ei conversatia, la radio este prezentata o stire despre un accident cu victime. m-am uitat spre tipul vizitator si direct mi l-am imaginat cum, cu un zambet ce ii dezveleste un dinte de aur, zice: cha-ching.

  2. EXACT! pffuai, ce greu trebuie sa fie sa-ti deschizi o firma de servicii funerare.
    oare se merge si aici pe pile?!
    oare ce parere au bunicii celor care au astfel de firme?

  3. 3 lala

    ştiu eu: ei nu ar fi făcut asta în viaţa lor, dar acum măcar nu mai trebuie să alerge (mă rog, alerge) după magazine cu oferte la coşciuguri.
    în rest, pentru după ce mor ei, şi-ar cam dori ca nepoţeii să-şi schimbe profesia.

  4. @nimsoc your cha-ching made me laugh :))

    în altă ordine de idei, revenim la dialog; cred că oamenii care lucrează la asemenea firme au un umor foarte negru, ar trebui să se facă un „Autopsia lui Grey” cândva, dacă pe „Six Feet Under” nu l-a prins nimeni:

    „We put the „fun” back in funeral.
    na…

  5. eu astept servicii funerare online prin transfer. nu bancar.

    @transp De unde-i aia cu „fun” si „funeral” ? c-am mai citit-o de curand pe undeva.

  6. e din „six feet under”

  7. 8 diana

    intalnire cu prietenul care are o afacere de servicii funerare:
    eu: salut,ce mai faci?cum o duci?
    El: ooo,foarte bine,de cand cu criza,cu atentatele,cu virusii mortali,cu sinuciderile din depresii…foarte bine,dar tu?????
    eu: pai…mmmm…cam nasol,ca de cand cu criza,cu tentativele de sinucideri a prietenilor,cu atentatele din intreaga tara,nu mai pot dormi normal,nu mai pot respira ziua,noaptea ma sufoc…dar na, ….asta e…..in fine,da ne mai intalnim noi,nu-i asa?🙂😦
    EL: o daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,CU SIGURANTA,NE VOM MAI REINTALNI!!!!!!!🙂🙂🙂🙂
    cu ochii sticlosi…
    p.s. deci concluzia,fiecare se va bucura in felul lui🙂

    „Sub Pamant S.R.L.” un serial pe aceasi tema

  8. hehe… da… s-a mai spus de Six Feet Under, hihi. e acelasi, nu?

  9. 10 diana

    e posibil.eu stiam varianta in limba romana..dar acum dk stau bine si ma gandesc..hahahahah….


Lasă un răspuns

