era să fac poză cu…

16Sep09

Maria Dragomiroiu.

maria

sau cel puţin era o doamnă care semăna cu ea. a coborât la Aurel şi se ducea să-şi ia micul dejun la merdenelărie. îmi venea să mă duc şi s-o întreb ce caută acolo şi de ce nu-i la sală că am o problemă. cântăreţii de muzică populară au săli de repetiţii? şi dacă au, cum arată? cine are să-mi dea o poză cu o sală de repetiţii a unor cântăreţi de muzică populară?

24 Responses to “era să fac poză cu…”

  1. 1 lala

    merdenelărie!!!!!!!!!!!

  2. 3 diana

    asa imi plac mie „tentativele „tale de a face poze cu diverse personalitati”..cred ca nici sa vrei,nu ti-ar reusi atat d ebine.hahahahhaha… puteai fotografia doar trotuarul si s aspui”pe aici a trecut acum cateva minute distinsa doamna Dragomiroiu”… 🙂

  3. hehe… stai sa vezi ce urmeaza! hohoho!
    cred ca „o sa era sa fac poza” cu Mos Craciun!

  4. 5 diana

    daca nu faci poza si cu rudolf,inseamna ca e „facatura” 🙂

  5. 6 dmb

    ce dragutz:x arata foarte bine:x cred ca te-ai socat knd ai vazut-o:))

  6. inca nu m-a socat, astept ziua de maine ca poate o vad iar.

  7. 8 dmb

    circula des pe aklo? unde e facuta poza de fapt?
    aaa
    daca vrei dami add la b19dmb te rog;)

  8. La Aurel Vlaicu. Country Corporate.
    de ce sati dau add?

  9. 10 dmb

    sa te intreb niste chestii:P

  10. 12 dmb

    vreau sa te intreb despre doamna maria:P
    n-o sa te stresez prea mult, crede-ma!
    da-mi te rog add:)

  11. intreaba-ma aici.

  12. 14 dmb

    nah…uite…eu sunt fan mare maria dragomiroiu…si vreau sa stiu multe despre ea:P
    de asta ti-am zis sa-mi dai add:P dar daca n-ai vrut asta e…o sa te intreb aici:)
    eu nu sunt din bucuresti si habar n-am unde e facuta poza;)) e in damaroaia cumva?
    stiu ca doamna maria sta in damaroaia:D atat:D in rest nush pe unde circula:))
    cand ai vazut-o si cum ai reusit sa o fotografiezi? ala e un market sau? :))
    nush,venise cu masina sau cu ce?:)) scz k intreb atatea dar nah:D vreau sa stiu orice e legat de ea:)

  13. cred ca stii mai multe despre ea decat stiu eu despre tine sau chiar si despre mine atunci cand nu sunt neaparat eu insumi ci, na, altul.

    serios, acum. nu cred ca era ea. avea laptop. tu crezi ca interpretii de muzica populara au laptop?

  14. 16 dmb

    da, are laptop:P
    si iti spun sigur ca e ea pt k o recunosc dintr-o mie:x
    pe bune acum…poti sa-mi rasp la intrebari?
    sau cer asa de mult?

  15. poza este facuta la statia de metrou Aurel Vlaicu. Aia este chiar statia de metrou Aurel Vlaicu. Ala de pe 50 de lei.

  16. 18 dmb

    :)) ok:)) mai lamurit butuc
    habar nam :)) nu sunt din bucuresti:))
    totusi cum ai reactionat knd ai vazuto?:)) si nu tea vazut knd iai facut poza?

  17. numavazut. maduceam la servi ciuciu. si aveam o cutie de lapte dupa mine. gen.

  18. 20 dmb

    :)) la geanta din mana ei te referi ca e laptop? dak te referi la aia , sa stii k nu are laptopul acolo:)) sau cel putin asa cred:)) ea de obicei are o geanta mare:P

  19. la geanta din mana ei ma refer ca e laptop.

    serios. nu cred ca era ea.

  20. 22 dmb

    ba e ea:P ti-o zic eu 100%:P o recunosc;)

  21. 23 dmb

    si geanta aia cred ca e poseta:)) nu e geanta pt laptop:P
    si cn crezi k mai are parul asa frumos in bucuresti?:))

  22. 24 dmb

    si sa revin..am recitit comentariile..si ma intreb, daca tot crezi ca nu e ea, de ce ai mai scris”era sa fac poza cu maria dragomiroiu” ? :))


Lasă un răspuns

