despre cizmele mileu…

06Sep09

cizme_mileu

…care se poartă de la Constantin Brâncoveanu la Piaţa Victoriei iar pe magistrala Republica-Dristor de la un capăt la celălalt, o să aflu mai multe detalii în curând. Cum văd un specimen în Pipera, îi iau interviu.



6 Responses to “despre cizmele mileu…”

  1. 1 dianatampau

    geniala comparatie.chiar incercam sa gasesc un atribut la aceste obiecte care indeplinesc o noua tema( mi se dadea la scoala sa alatur 2 obiecte care nu aveau nici o tangenta una cu alta dar ,unindu-le cream alt simbol ,un alt mesaj ,o alta functie sau un nou obiect decorativ) Conexiuni insolite.asta era tema…si se potriveste foarte bine la cizme+mileu . :)))
    acestea au functia de a face picioarele cat mai butucanoase,mai dizgratioase si ..ma duce mereu cu gandul”oare cat de bine iti mroase piciroul,chiar daca mileul are multe gaurele…dar..totusi nu respira piciorul ca doar nu e bumbac … sau e???

  2. stai, stai! au proprietatea foarte reuşită de a ACOPERI picioarele butucănoase şi gleznele groase pentru a învălui totul în MISTER.

    nu ştiu din ce sunt, nu ating că poate latră.

  3. Acum două luni am fost să-mi cumpăr ceva de încălțat pe munte, chiar așa i-am cerut vânzătoarei. Prima chestie pe care mi-a băgat-o sub nas a fost o cizmă de-asta, și mov pe deasupra. I-am zis că mă gândisem la încălțăminte sport mai lejeră decât adidașii, dar nu la așa ceva.
    ”Păi, ce are, domnișoară? Chiar se poartă!”
    I-am zis că arată ca momeală pentru viespari, încălțări de circ și că seamănă cu șoșonii care se puneau peste pantofi, doar că pe timp de vară aduc a țicneală, nu a moft.🙂

  4. stia doamna aia ce stia. chiar se poarta. oriunde. munte, mare, campie, discoteca. multifunctionala.
    v-am zis eu c-o s-ajungem ca-n Equilibrum, nu?

  5. 5 Maria :)

    cizme de mileu. =)) pe mine ma amuza sa mai vad cate o duduie incalcata cu asa ceva.

  6. 6 Bee

    tipe cu cizme tip mileu din material subtire am tot vazut,dar zilele trecute era intr-o statie de prin sebastian una….. cu cizme mileu din piele,cu putine gauri si cu ciorapi tricotati pe dedesubt,pana la genunchi,parca sfidand cele 40 de grade ,dupa avea niste pantaloni scurti care lasau totul la vedere. am incercat sa ii fac poza,pacat ca se uita fix la mine.


Lasă un răspuns

