flash-mobu’ la români.

09Aug09

să zicem că au fost 500 de oameni la înghesuiala din faţă de la TNB. dintre aceştia:
– 122 aveau cel puţin un aparat foto (am văzut oameni care aveau câte doo);
– 26 erau copii mari/mici care căscau;
– 121 erau părinţii sau bunicile lor;
– 19 mâncau seminţe;
– 27 erau adevăratul public al flash-mob-ului, cei care nu ştiau ce se întâmplă acolo;
– 7 erau cameramani de la diverse televiziuni;
– 4 erau aurolaci;
– 18 erau skateri şi bikeri supăraţi că-s atâţia oameni pe domeniul lor;
– 26 erau din presă;
– 88 erau prietenii celor care urmau să danseze sincron;
– 40 au dansat sincron;
– eu şi prietena mea care am pozat.



























ea este 501. a dansat cel mai mişto şi poate că tipu’ din spate-i băiat de treabă şi pune filmuleţu’ pe youtube.

şi nelipsiţii oameni ciorchine. am fost şi eu cândva parte dar am reuşit să mă las.





4 Responses to “flash-mobu’ la români.”

  1. iar cu oitze roz…:

  2. oooitzeeeeeeeeeeeee…

    eu nu inteleg scopul acelor premii. era mai interesanta leapsa aia cu albumu’.


Lasă un răspuns

