puiu’ canibal.

29Iul09

am mai zis-o pe un forum de publicitate acum mulţi ani şi cred că mă repet.

DE CE ZÂMBESC PUII DE PE AMBALAJELE DE CARNE DE PUI?

tot nu m-am prins. tot nu ştiu de ce permitem acest sadism şi trebuie să cautăm tot felu’ de minciunele ca să nu creadă copiii noştri că suntem o lume care promovează canibalismul.

puiu

imaginaţi-vă un dialog:

“tati, ce-i în oală?”

“pui.”

“aha.”

de aici încolo să vă aşteptaţi la un comportament ciudat din partea lui.

ps: foarte mişto sloganul.

5 Responses to “puiu’ canibal.”

  1. Dap, o sa moara de boala pasaricii nebune!

  2. Ce te mira? Si fructele au tentatia de a-si devora semenele (ma rog, de a le suge sucurile) intr-o alta reclama…
    Cred ca publicitarii nostri nu prea au facut mari eforturi sa deprinda logica elementara!..

  3. 3 blue

    am gasit ceva FIX pentru tine 🙂
    http://www.heyo.ro/concursuri/cele-mai-funny-anunturi.html

    (pssst…mie cel mai mult imi place ala cu clubu’ retro 🙂 o sa vezi)

  4. hahahaa… excelente!
    multumesc.

    aia cu pubu’ retro, da, este cea mai tare!


  1. 1 De ce zâmbesc văcuţele? « AnaAyana

Lasă un răspuns

