şotron doi.

28Iul09

pentru copiii care nu ştiu încă să citească cifre.

sotron2

după succesul imposibil al primului post cu şotronurile (şotroanele) cel mai mic şi, respectiv, cel mai mare, m-am gândit că ar fi bine să vă mai cultiv şi cu această operă de artă mini-contemporană creată special pentru jocul pe care, nu-i aşa, îl adoram de mici. vă ţin la curent cu ce se întâmplă în această lume la fel de imposibilă ca şi succesul acestui post.



5 Responses to “şotron doi.”

  1. e în chineză

  2. aşa. şi în fiecare pătrat trebuie să faci ceva pentru că în chineză o mâzgălitură din aia e o frază lungă

  3. pai si cine sta intr’un picior pana citeste ce-i, atentie!, sub piciorul lui?
    eu n-as sta.
    am mai pozat sotronuri.
    insa am gasit unul pentru duelisti pe care nu am reusit sa-l… imortalizez.
    era format din doua, unul albastru si unul rosu (baiat, fata, evident) puse picior in picior (picioru’i unde incepe). erau foarte dragutze, da.

  4. cam dubios şotronul, poate e un roboţel care se târa până la banca aia, obosit după câte sărituri pe spate a primit

  5. aoleu. si alea sa fie urma de sânge de robot?!


Lasă un răspuns

