ghiciţi ce-am descoperit aici.

03Iul09

 ghici

la staţia de metrou Unirii 2, la ieşirea dinspre Gregory’s.

alea două uşi, ce credeţi că reprezintă? în metrou, lângă casa de bilete, lângă telefoanele alea publice. haha, ce m-am distrat când am văzut ce-i acolo.



10 Responses to “ghiciţi ce-am descoperit aici.”

  1. 1 nolo

    pai ce?

  2. 2 cris

    Nici acum nu a raspuns?:))

  3. pai ghiciti.

  4. it’s a bug. altfel spus bucuresti underground ma… mama. hq pentru the godmothrer. si se aude in surdina: „dupa usile-astea gri.”

  5. 5 unii

    Alice?

  6. baaaaaaaaaaaaaaaaaai!
    e un cabinet stomatalogic.
    la metrou.
    aproape de casa de abonamente.
    cred ca’i cel mai aproape cabinet stomatologic de metrou.
    mi s-a parut foarte tare.
    voua, nu?

  7. 7 Elena

    🙂 o vad de fiecare data cand imi fac abonament redus. E chiar foarte la indemana.🙂

  8. la indegura vrei sa zici.

  9. 9 je

    io as fi zis lift daca ma grabeam putin. acuma mai bine tac.

  10. lift pentru ce? a, da… pentru aia de lucreaza la Dambovitza. lift in jos, in rau, sub rau, peste rau, in rau iar.


Lasă un răspuns

