cum este un creştin total.

24Iun09

– este un creştin care ascultă live, pe internet, slujbele din biserici.
Pentru cei departe de casă puteţi fi în casa Domnului şi prin Internet da click pe care biserica doriti.
– este un creştin care trimite dimineaţa, la prânz şi seara sms-uri creştine.
Alfabetul începe cu: A, B, C. Numerele încep cu: 1, 2, 3. Iar viaţa începe cu … ^ISUS^! (gen.)
– este un creştin care stă pe messenger şi are, sper, emoticoane şi enviroments-uri creştine… dă mass-uri iar când conversează cu un tip cu id-ul, să zicem viatamea4jesus sau imadicted4God, trebuie sa fie într-o anume stare… sau când trimite smiley-faces-uri unor domnişoare cu id-urile, să zicem, andreea_isus_te_iubeste sau (ăsta-i cel mai tare, atenţie!) isus.iarta10… hm… nici nu mai ştie cu ce care din avatarele de mai jos să se mai îmbrace…
sau ?
– este un creştin care ascultă muzică creştină, evident.

ei bine, eu am fost învăţat de mic să fiu religios… dar când văd aşa ceva… nici nu ştiu cum să-i mai spun lu’ tata că nu vreau să mai ţin post. noroc că el nu stă mai deloc pe internet.

de ce nu putem fi credincioşi aşa cum trebuie? în intimitatea noastră.



6 Responses to “cum este un creştin total.”

  1. Cine a zis ca a fi crestin in intimitate e „asa cum trebuie”. Fiecare isi traieste viata spirituala asa cum crede de cuviinta. In intimitate, in biserica, in procesiuni publice sau nicaieri. Toate deodata sau pe rind…

  2. pai asa trebuie din puncul meu de vedere, normal.
    asa am invatat.
    asa am citit.
    asa gandesc.

  3. salutare morcoveata
    ce ai vrut sa spui cu acest post? stii cine e administratorul acestui blog, care este scopul pentru care isi dedica atâta timp pentru el şi ce impact are in vieţile celor care intră pe acolo??? tonul mesajului tău, face confuzie în mintea mea, nu ştiu ce ai vrut să arăţi cu asta? eu vreau să te întreb pe tine, tu ce ai vrut să transmiţi lumii?
    din ce am citit eu aici, nici pe departe nu înţelegi ce înseamnă un crestin total, şi cred că mulţi creştini nu conştientizează acest lucru în întregime. sau dacă conştientizează nu pot ajunge la acest standard.
    după blogul tau nici nu mă mir că ai scris aşa despre crestintotal. Cel puţin mie mi-ar fi ruşine să critic aşa blog şi încă unde…
    ai zis ca asa ai invaţat, interesant ce ai învăţat? după mine încă nu ai învăţat nimic în viaţa asta.
    Puneţi simpla întrebare, câţi cititori se zidesc pe blogul meu „morcoveaţa” şi câti pe „Creştin total”? şi dacă eşti creştină, întreabă pe Domnul, Doamne Ţie care mai tare îţi place al meu sau al Lui Emy??? dacă te întrebi şi răspunzi sincer cel puţin o persoană în acest univers va avea de câştigat, iar cel mai mare învingător vei fi tu.

  4. salut Doiniţa,
    cu acest post am vrut să spun că creştinii îşi prind degetele în tehnologie şi nu-şi dau seama. mergi la un preot de ţară bătrân şi explică-i ce-i ăla internet iar apoi revino cu reacţiile lui. eu propun să faceţi şi-o Bibilie în format electronic sau sub formă de audio-book, s-o ascultaţi în teleportor.
    sau, altă idee! sunt convins că mulţi dintre creştinii internauţi se gândesc deja la holograme cu Iisus sau, vorba Paraziţilor, se vor închina la „printuri digitale cu Iisus” (am bănuiala că deja se întamplă asta.)
    este un fel de blasfemie faptul că încercaţi cu blog-urile, avatar-urile şi tot ce ţine de internet să apropiaţi oamenii de Dumnezeu. care Dumnezeu? e-Dumnezeu? tu crezi că acolo unde-I este locul, are internet? şi dacă are, de care are şi ce anti-virus foloseşte?

  5. 5 muntele

    ptiu, drace, m-am şi speriat. am crezut că-i doiniţa noastră.

  6. mă gândeam eu că fac trafic cu asta. haha.


Lasă un răspuns

