am fost atenţionat de bătrânelele gemene.

24Iun09

poate că unii dintre voi le ştiţi. ies la păscut cu o plasă-n care ţin nişte cartoane cu chestii scrise pe ele şi înjură guvernu’ şi ministerul de interne.
după ce le-am făacut poză, au început să şuşotească.
oldies
„băiete! ia aparatu’ ăla din faţa noastră. tu vrei să ne faci rău!”
„…”
„băiete! (şi întorcându-se spre publicul larg) „SUNT DE LA MINISTERUL DE INTERNE ŞI VOR SĂ NE IA CASA ŞI SĂ NE OMOARE CU APARATELE LOR, DA, DA!”. scuzaţi CAPS. ghilimelele-s aproximative.



6 Responses to “am fost atenţionat de bătrânelele gemene.”

  1. Priveşte partea bună a lucrurilor: te-a făcut băiat, deci eşti adolescent🙂

    Femeile astea-s supărate că au îmbătrânit. Ştiu eu una care nu mai iese din casă de 6 ani din cauză că nu vrea lume să ştie cum arată. În tinereţe cică era miss. Mi-a povestit o colegă, hehe.

  2. desi sunt cum?! vai de mine, Ana, iti multumesc!🙂

    femeile astea au probleme psihice si’s tare simpatice asa.

  3. desi esti copil😛

  4. am auzit ca o baba a ajuns presedintele SUA

  5. 6 mimo

    le stiu, le stiu! mie mi-au spus ca le-au luat casa deja…


Lasă un răspuns

