am văzut cel mai mic şi cel mai mare…

15Iun09

…şotron.
erau la distanţă de trei metri unul de celălalt şi-şi aşteptau nerăbdătoare clienţii.
am trecut uşor pe lângă ele să nu le deranjez, nişte câini socializau şi marcau căsuţe iar noaptea-s convins că mulţi melci, multe meduze de iarbă şi multe păsări mergătoare le calcă pe patrăţele. copiii care le-au desenat au găsit varianta electronică sau au crescut deja prea mari până să le termine de desenat.

cel mic arată cam aşa iar la prima vedere pare foarte plictisitor dar sunt convins că-i foarte bun pentru dezvoltarea gambelor dacă-l joci de câteva zeci de ori.
1

al doilea arată cam aşa şi, da, a trebuit să fac trei poze pentru a încăpea tot. are trei nuclee şi se termină la numărul 21. am impresia că-i mai pentru cunoscători aşa.

2
3
4

nu cunosc, n-am auzit… dar sunt convins că există pe la gradiniţe cercuri de şotron unde mai marii (mă rog) şotronofili iscusiţi îşi pun mintea lor ageră la contribuţie pentru un şotronat cât mai corect şi perseverent. Trăiască şotronimea romănă!



5 Responses to “am văzut cel mai mic şi cel mai mare…”

  1. stangu, dreptu, ambele, stangu, ambele, intoarcere in ambele si din nou stangu, ambele, dreptu, ambele…asa era?
    si mai exista si un wc pe undeva prin sotron…
    da frunzarii unde’s?

  2. nu era asa.
    era: (in functie de cu ce picior poneai – eu cu dreptul): (am mai pus doua puncte odata dar nu se supara nimeni, nu?): (uupps…) asa: dreptu’, dreptu’, dreptu’, ambele, dreptu’, ambele. intoarcere si inapoi.

    wc-ul era la sotronu’ ala cu 8. tztztz.

    si o frunza era la street delivery da’ era inghesuiala. nu’mi placea sa joc cand eram mic caci, na, eram mic.

  3. pătrăţoiul e pentru cei care vor să-şi păstreze kilogramele şi pentru vegetarieni, am eu o bănuială aşa.

  4. haha. excelent.

    update:
    am vazut un sotron arab. 4 si 5 erau puse invers. la fel si 7, 8.

  5. l-o fi desenat cu spatele si era stangaci?


Lasă un răspuns

