prietena mea.

01Iun09

consumă un pachet de şerveţele pe zi. unu’ dimineaţa, unu’ pe stradă şi păcat că-n tramvai îi este cam jenă.
câte unu’ după fiecare masă, la serviciu vreo 4-5 iar seară, înainte de culcare, iaraşi consumă.
este cam dependentă. şi-i plac alea mentolate.
îmi place când se ascunde în baie şi foloseşte unu’ pe furiş, fără să-mi dau seama.
prin baruri îi mai cer prietenii şerveţele şi invers, na, când rămâne ea fără, ia cu împrumut, îl foloseşte şi ce-a rămas aruncă la gunoi.
în rest e ok. nu pot spune că-s daunătoare.
eu prefer hârtia igienică.



2 Responses to “prietena mea.”

  1. 1 blue

    ultima propozitie baga tot postul in ceatza :)))
    apai…daca tu preferi hartia igienica…la ce foloseste ciocio servetelele alea???!!! si mai sunt si mentolate :)))

  2. sa stii ca nici eu nu’s foarte multumit de ultima propozitie.
    se vroia o declaratie de dragoste apropos de dragostea pe care o poarta ea servetelelor.
    am sa revin cu un alt episod.
    poate si’un fotoshuting in timp ce’si sufla nasul.🙂
    hihi.


Lasă un răspuns

