eu nu-s de acord cu asta.

06Apr09

dinozauri
– nu vreau să mă gândesc cum ar fi arătat cocalarii de Pantelimon c-un d-asta fără zgardă pe stradă;
– nu vreau să mă gândesc cum ar fi arătat nişte d-aştia vagabonzi pe câmpul din jurul clădirii unde am eu biroul; probabil nu le-am putea satisface pofta cu câte vegetale mănâncă ei şi ar muri; cine şi unde le-ar căra hoitul să nu se-mpută?
– nu vreau să mă gândesc la cât pipi ar fi făcut un d-asta pe zi şi unde s-ar fi scurs, în ce râu şi prin ce modalităţi? nu vreau să mă gândesc nici la ce saci menajeri pentru caca le-ar fi trebuit oamenilor care ar fi plimbat aşa ceva pe stradă, prin parc şi prin jurul hidranţilor care, sunt convins, ar fi fost mai înalţi şi mai zvelţi;
– nu vreau să mă gândesc la medicii veterinari care ar fi trebuit să castreze chestii d-astea cu mult curaj şi nu vreau să mă gândesc nici la saloanele de fiţe şi frizerii speciale pentru ăia micii din poza principală a acestui post la care nici nu vreau să mă mai gândesc, clar;
– dar nu în ultimul rând, nu vreau să ştiu cum s-ar fi numit asociaţiile de protecţie ale dinozaurilor, dacă s-ar mai fi scos filmu’ Godzilla sau dacă eu aş mai fi scris postul ăsta pe Mozillla;

tocmai m-am gândit la toate astea, ştiu, şi astăzi voi da mâncare căţeilor din faţa clădirii. să fie primit!



4 Responses to “eu nu-s de acord cu asta.”

  1. eeeeeh, cateii…
    n-am apucat sa va spun, dar imi plac foarte mult cateii din rahova.
    n-am apucat sa va spun nici de ce.
    pai, le place mult sa doarma.
    pana trec eu cu bicicleta de ei abia au timp sa se trezeasca, cei mai putin lenesi sa ridice capul…
    nu-s ca cei de salajan.
    aia?! niste bestii!!
    te simt si te ataca cand esti la doua strazi distanta.
    iar daca prin minune scapi de ei, mergand pe banda a treia, te aranjeaza tipul cu bmw negru cu numar de teleorman, care a dus cursele de masini la nivel de arta!
    nici nu mai are nevoie de competitori, alearga singur pe sosele, si-si testeaza franele…
    asta seara, spre noapte, nu stiu ziua ce face.
    probabil lucreaza la vreun ghiseu.
    la vreo shaormerie…

    ah, si tot apropo de catei, am aflat ca exista amenzi pentru nerespectarea curateniei spatiului public.
    ce, sa dea amenzi cainilor?
    neeeah, le dau stapanilor, ca cica ei au portofelul.
    pentru rahateii de pe trotuar?
    nici macar!
    iei amenda nu daca pudelul sfrezat in schimbul a multi bani in petmobil face cacuta pe trotuar, ci daca esti oprit de organ si nu AI la tine punguta.
    sunt curioasa, oare daca patrupedul are pampers?
    am vazut si de-astia…

  2. eu am vazut azi pe o tablitza a unui cabinet veterinar „Reducere pentru pensionari”.

  3. 3 s

    E doar o mica-mica-minuscula discrepanta in text. Cam 65 milioane de ani, dar nu-l fac 65 milioane de ani pe un copywriter.

  4. era bine cu „Ar fi fost cu noi si azi…”, nu?
    eu m’am gandit la asta dar nu stiu cui sa ma plâng.


Lasă un răspuns

