era să fac poză cu…

02Apr09

…Oana de la Atomic. Acum nu ştiu pe unde mai lucrează dar îmi placea tare mult să o ascult şi să o văd pe acel canal pe care mă uitam şi-mi plăcea N&D „Haideee vinooo înaaapoooi…”.
Am întâlnit-o astăzi în metrou, asculta muzică. cam aşa ar fi decurs momentul de cerere în poză:
„Bună, Oana!”
„Bună!”
„Vreau să fac o poză cu tine.”
„Bine.”
„Zi Rrrrrr!”
„Rrrrrr!”
Şi gata.
Ideea e că puteam să stau chiar şi lângă ea dar am zis că mai bine o admir din faţă. Mai sus mi-a fost ruşine s-o pozez. Nu-s chiar aşa… na…

a. şi cu Hanno Hoffer (aşa se scrie?) dar era pe bicicletă în viteză şi mi-ar fi fost destul de greu să-l opresc.



6 Responses to “era să fac poză cu…”

  1. 1 poorblackman

    Pew Hanno il mai gasesti La Soni, la masa … 😉

    • Bine de ştiut.
      „Salut, Hanno! Poftă bună!”
      „Salut, mulţumesc!”
      „Pot să…”
      „… ok dar repede!”

      Mi-ar plăcea să-l prind cu ceva firimituri pe la gură.

  2. si in clubu’ lu taranu…
    l-am vazut si aseara

  3. eu era sa-i torn o bere in poala lui hanno, dar am prins-o din cadere.
    cel mai tare a fost cand am fost in egipt, acu doi ani, cu ina de la atomic. a fost ceva trip cu jurnalisti si nu-mi venea sa cred. ma uitam la ea la atomic cand eram o pustoaica. cati ani or fi trecut de atunci? cred ca eram in scoala generala.

  4. hehe… da… îmbătrânim.
    la mine s-a uitat urât Hanno odată că stăteam ca oaia-n drum.
    mi-am cerut scuze, eram ameţit.


Lasă un răspuns

