primul meu album*

10Mar09

de la ariel si dana.

o dau mai departe lui dadatroll.

*care de fapt este al treilea c’am mai facut cateva pe un forum secret.

sursa foto.

6 Responses to “primul meu album*”

  1. 1 io

    auzi? ce profesie ai dumneata?

  2. 2 oe

    grea intrebare. cine imi pune intrebarea asta?

    • 3 io

      un cititor si privitor al blogului, prea curios probabil…

      • 4 oe

        nu am o profesie pentru ca inca nu am terminat o facultate. as fi putut fi inginer dar m’am lasat la timp. probabil voi deveni „comunicator” ca multi altii. voi deveni un numitor comun.
        dar ca ocupatie sunt detepist, sociabil, fotograf si cu mult umor.
        si am o prietena draguta.
        si nu ma uit la televizor decat cand mananc iar principalul meu hobby este oitzarisme.ro

        imi pare rau ca nu m’am logat pentru a scrie din partea celuilalt eu, morcoveatza.

        multumit? 🙂

  3. 5 io

    Da, multumesc. 😀

    Esti talentat, mult succes!


Lasă un răspuns

