dacă vă era dor.

09Mar09

caine doarme si mai nou i se zice uncheshu. este la fel de bland si prietenos, cere afectiune la greu si da din coada cam ciudat. parca’i beat.

cateluş doarme si el si mai nou a crescut si’i place sa manance culcat. este foarte cretz, are ochii verzi si trebuie tuns. poate’l iau si mergem impreuna undeva.

iar asta’i noul paznic. este foarte rau cu ceilalti. i se zice „vulpe” iar noaptea vegheaza. am impresia ca’i un fel de şef ceva.

ideea este ca toti se simt minunat cand n’au mancare de’mpartit. lu’ asta ultimul, şefu’, ii mai dau eu şuturi atunci cand ii mâraie pe ceilalti. tztztz.



2 Responses to “dacă vă era dor.”

  1. hi hi, câine seamănă cu şefu’, or fi neamuri …
    căţel n-a mai aparu?
    ps: nu mai scrie cu sh când ai ş la dispoziţie, părerea mea🙂

    • de foarte multă vreme mă chinui să scriu numai cu diacritice dar pierd „şirul epic” al povestirii, mă pierd cu totul şi nimic nu mai funcţionează cum trebuie. of. hai că le mai dau nişte şanse.
      ps: căţel a plecat.


Lasă un răspuns

