băieţi.

09Mar09

initial am vrut sa fac un 360° view in aceasta cea mai buna locatie de’ntalnire la 6 din Bucuresti. sau 8, vara. mai este una la teatrul national dar pe acolo circula un alt cult. astia’s mai cuminti, mai romantici. la tnb sunt mai rai, mai vopsiti.
m’am vazut si eu cu cineva. era aproape 5 si 8 martie… si n’aveam nicio floare, nicio atentie, nimic. in timp ce draga mea prietena se distra cu fetele, eu asteptam un coleg sa mergem la o bere*.

eu i’as fi aliniat pe toti, i’as fi rugat sa’mi faca o poza de clasa caci erau pe putin 15 oameni care’si asteptau, infloriti, iubitele.
nu ma deranjeaza, nu critic, nu comentez prea mult. pur si simplu’mi place uneori sentimentul de turma in care intram fara sa vrem. ne gandim ca’i un loc ideal si ne mai gandim ca vine repede iubita, ca bagam un 18:23 ora de intalnire, „nu intarzia, te rooooooog!”, vine, ne pupam si plecam pana sa se faca 18:30. perioada este, da, de 30 de minute iar daca o depasesti, ai pus’o! nu mai ai loc printre ei, printre telefoane „unde esti?”, „am ajuns!”, „da’mi un beep”, printre pupicuri de „buna!”, „la multi ani, (ba!, ma!, gen!)” si „hai la kfc daca tot suntem aici… sa mancam crispy strips d’alea de ne doare curu’ trei zile dupa”.

si de ce numai baieti? de ce fetele intarzie? de ce fetele nu astepta cu atentii in mâini? mie’mi place floarea de muşeţel.

*dupa multe flori



2 Responses to “băieţi.”

  1. te-am vazut si pe tine cu flori. fix la romana🙂

  2. daaaa… pai si eu ma vad destul de des printre ei… numa’ ca stau mai ascuns… sau macar incerc, na…


Lasă un răspuns

