dreptul suflecat.

16Feb09

Sau stangul. Depinde cu care sutai la poarta sau de care picior il aveai mai dezvoltat.
Cand eram mic credeam ca daca sutez numai cu dreptul s’ar putea s’ajung sa am muschi numai pe piciorul drept. Astfel, incercam sa alerg mai des cu piciorul stang iar la baschet compensam mai mult facand chestii misto cu acelasi picior stang pentru a nu se simti tare neglijat.
Tot cand eram eu mic si putin peste 18 ani era moda suflecarii dreptului* de dupa fotbal si se manifesta in timp ce mergeai pe strada, in timp ce compostai bilete ratb sau cumparai paine si’o bagai in punga. Fetele misto, disponibile si cu tocuri tip „cozonac” erau date pe spate de piciorul tau drept si te considerau un bun fotbalist sau un bun dansator de break-down. Iti dadeau numarul de telefon (fix) fara ezitare si’a doua zi cu siguranta te plimbai cu ea prin parc cu cracu’u suflecat, evident, si va povesteati golurile vietii. Foarte buna metoda de agatzat. Of… pacat ca ma consideram prea slab si mi’era rusine de piciorul meu drept. Doar la fotbal foloseam tactica iar cand veneau fete pe margine sa asiste, mi’l dezsuflecam si jucam si mai prost**.

suflecati

*treningu’ suflecat pe ambele picioare dadea senzatia de pantaloni scurti. Deja era prea mult sport la mijloc si fata devenea neinteresata.
**eu jucam destul de bine dar colegii mei de generala credeau ca’i mai bine sa stau in poarta… si era mai bine, na, c’acolo n’aveam de ce sa suflec ceva.

7 Responses to “dreptul suflecat.”

  1. ce gambă are darku’!
    bine, băăă!

  2. de la trotineta, sunt convins!

  3. Cel mai prost sta-n poarta! Ch ch ch 😀

    Uitasi sa zici si de real 2 real! 🙂

  4. nu eram prost, ma.
    n’aveau incredere in mine si ma intimidau putin la inceput, na.
    ce’i aia real 2 real ?

  5. multumesc, da.
    real 2 real este

    in urmatoarele momente:
    0:03
    0:46
    1:09
    2:33
    2:54
    3:00
    3:14
    3:18
    3:22
    3:49

  6. cineva sa-ti dea binecuvantare pentru ca dupa atatia ani de chin, mister si intrebari, m-ai luminat. deci de la fotbal era?!?! credeam ca e ceva mai profund.

  7. 7 fertilu

    eu mil suflecam asa cand jucam tenis de picior.

    acum am vazut ca se poarta de cei ce adopta rap/coca style.


Lasă un răspuns

