petscăruşii revin…

12Feb09

…si in curand se vor imprieteni cu pescarusii si forma familii precum am mai povestit in pet’icica si familia Petescu.

Pe astia doi din imaginea de mai sus i’am prins intr’un dublu moment de semi-intimitate si odihna care cu siguranta va dura ceva vreme. Au fost adusi de ingrijitorii de parcuri care, pe alocuri, sunt studenti la facultatile* din imprejurimi, mancatori de seminte sau, doamne-fereste… in cel mai rau caz, ascultatori de muzica autohtona.
Motivul pentru care i’au eliberat pe petscarushi a fost simplu: in casa nu se mai putea. Mananca spatiu, timp de gandire „ce p**a mea sa fac cu el?” si impune o doza de mustrare de constiinta care, la varste fragede, poate duce la consum excesiv de tutun, alcool si emisiuni format reality show. Femei ramân gravide si nu stiu de ce, barbati ramân prosti si se’ntreaba de unde.
Solutii: pescuitul este interzis deci nu se poate, vorbitul cu nenii de paza ai parcului „Stiti… petscarushii ingheatza si mor pe lac iarna…” duc la „Asa, si?” iar educarea publicului amator de petsicism consta in inventatea semintelor cu gust de creier uman.

*un butic in forma de rulota, un chiosc non-stop si’un semi-notthatfast-food.
**ul sau lu – depinde daca vrei sa cititi o prostie sau nu.

Nu’mi place in România pentru ca am prea putin curaj iar realitatea mi’l ia cateodata si pe asta ramas. Ce fac sa schimb putin situatia? Parodiez.

2 Responses to “petscăruşii revin…”

  1. multumesc de preluare.
    da mai departe, imi place ca strang din ce in ce mai multe raspunsuri

  2. dau mai departe cui o vrea. nu prea ma omor dupa lepse. am vreo 3 restante in privinta asta. of.


Lasă un răspuns

