era să fac poze cu…

11Feb09

1. Zoltan Andras de la Sarmalele Reci.
Era in metrou pe undeva pe la usa si asculta la casti ceva. Eram la vreo 5 metri de el si puteam sa merg la el:
„Salut.”
„Salut.”
„Te deranjez?”
„Nu. Nu vezi ca ascultam muzica la casti si’mi placea?”
„Pot sa fac si eu o poza cu tine?”
„Bine.”
Si as fi facut’o cu telefonu’, amandoi la burdufu’ de metrou.
Sunt convins c’ar fi vrut si vreun nene badigard chiar daca nu stia cine e. E vedeta? E.
Are casti d’alea ca nu se baga’n ureche adanc c’a ale mele.

2. Gianina Corondan de la Meteo de la Protv de’acum multi ani de cand ma uitam in fiecare seara sa vad cu ce ciorapi colorati s’a mai imbracat. Si aveam dreptate. Erau colorati.
Era la Clubul Taranului si era blonda. Manca ceva si bea altceva. Erau multe alte blonde cu ea, dupa cum mi’a specificat iubita mea care ma astepta in frig sa vin si sa plecam acasa sa ne culcam adormind la un film slab spre moderat, eventual o comedie usoara sau ceva’n genul alora de se dau pe Acasa TV dupa 10, duminica. Stiti… cu Meg Ryan sau alte tipe misto care nu joaca niciodata cu decolteu sau fuste foarte scurte.
Dar sa revin.
„Buna.”
„Buna. (bagand o felie de salam in gura).”
„Vreau si eu sa fac o poza cu tine, pot?”
„Bine. ((luand o gura de vin rosu) – 5 lei paharu’ – excelent!))”
„Uite… hai inauntru aici, in dreptul usii de la buda, unde era sa fac poza si cu bebelusha Oana de la carcotashi
„Bine. (luand dupa ea o alte felie dintr’un alt tip de salam – au niste platouri e x c e l e n t e acolo!)”
„Say cheeeeeese! (si branza’i misto la aia…)”
Asa ar fi fost. Dar altadata voi avea mai mult tupeu.

3. Dani Oţil, stiti, prietenul Mihaelei Radulescu, cea mai misto femeie de la televizor din Romania.
Am urcat cu el in lift chiar zilele trecute si am mers impreuna 5 etaje. Ma rog… ne’a deranjat un ochelarist care a coborat la 2 dar 3 (TREI) etaje am mers doar noi doi… la aproape un metru distanta unul de celalalt si cum tinea el mana acolo… mai aveam putin si i’o apucam… na… glumesc.
„Salut.”
„Salut.”
„Vrei?”
„Baga!”
In 3 etaje nu prea poti avea parte de foarte multa conversatie.
Dar pe bune’acu’, daca ar fi fost un bloc turn pfff… as fi aflat mai multe.
Ma gandeam sa’l intreb „Si? Mihaela ce mai face? Sanatoasa, voioasa? Pe unde mai e acum? Tot la aia, nu? Bravo! Ma bucur!”
Si’n plus as fi facut o poza cu pantofii nostri.
Si este foarte, foarte simpatic si de treaba. Am mai vorbit chestii cu el dar nu le pot spune pe post, na.



9 Responses to “era să fac poze cu…”

  1. poze cu maimuţa ai făcut?

  2. eu as fi putut sa fac poza cu dragostea mea de la 3 ani, gabriel cotabita, azi dimineata pe la 6 in aeroport baneasa.

  3. Eu am facut poza cu Mihai Bendeac in mall la Plaza, cu Boc in mall la Baneasa (2 luni mai tarziu dupa ce am facut poza cu Bendeac, doar nu merg zilnic din mall in mall – adica acum 2 saptamani) si cu Mihaela Radulescu in platoul emisiunii ei (am fost duminica asta la ea in emisiune si pot sa iti zic eu cum o mai duc ea si Dani, daca tot nu l-ai intrebat pe Dani…de fapt poti sa citesti de pe blog-ul meu http://paulaika.wordpress.com/ , ca sa nu ma lungesc aici)!

  4. cat de tare!!
    eu era sa fac poza cu el la un restaurant. dar mânca, na.

  5. 5 Cosmin

    Daca tot vroiai sa faci atatea poze si nu ai avut curaj, uite, ma ofer eu sa faci o poza cu mine!

    Si apoi te las sa ma bati un set la ping pong!

    =))=))=))=))=))

  6. si acum vreo 2 zile, cu horatiu malaele, dan amariei si inca cineva, dar am uitat. stiu ca erau 3.
    ma faci sa ma gandesc la asta si nu vreau:))

  7. hihi. bravo, asa! progresam deci.
    vreau sa vina ziua’n care cineva sa spuna „era sa faca poza…” …cu mine.
    muhahahaa.

  8. horatiu malaele era cu dan amariei impreuna undeva? :)) ce combinatie.
    si eu era sa fac poza cu robert turcescu si cu oana sarbu, mai demult, dar eram prinsa sa le explic unora ca eu nu vreau sa ma inscriu la manechine, eu vreau sa le fac poze manechinelor. asa ca s-au dus, cu niste flori in mana…
    (tare ma faci sa rad. multumesc)

  9. 🙂
    cu placere.


Lasă un răspuns

