cea mai mare mână

03Feb09

dar si cel mai mare om pe care l’am vazut vreodata in metrou.
initial am crezut c’au pus automate de cafea in vagoane (n’ar fi o idee buna? – sa râdem cu totii cum isi imprastie oamenii cafeaua pe hainele proprii la curbe, pe hainele altor pasageri la treceri de sobolani si pe hainele Scor**se cand e cazu’ de pishu-pishu la mecanic).
apoi mi’am dat seama ca, na, e om si ca sta de vorba cu un alt om si cu un paznic de metrou*, se asemenea. mi’am dat seama ca’i om din prima care nu stiam cum s’aduc in fata gluma cu automatele de cafea in metrou.
manamare
o sa ziceti ca nu’i foarte spectaculos dar mâna aia din buzunar era cu adevarat imensa, grea si cred ca acoperea lejer o coala A4.
nenea avea fata de rus, mustata (asta se vede toata) deasa si vorba intr’o limba romaneasca ciudata. impreuna cu nenea de la Scor**se si cu alt domn (ambii cu mainile considerabil mai mici) stateau in calea pasagerilor care poate vroiau sa treaca’n alt vagon si puneau ceva la, na, tot cale.
eu mi’am imaginat ce poate face un om asa mare cu o mâna asa uriasa si mi’au venit doar 3 idei:
– poate sa se tina de stalpi cu ea in cazul in care’l prinde vreun cutremur in orash;
– poate sa’si petreaca un week’end la o ghicitoare’n palma;
– nu poate sa mângaie hamsteri.
voi ce idei mai aveti?

*azi am vazut unul care avea fatza de cercetator stiintific, mai exact de matematica, si ma gandeam sa’l intreb daca e si face misto de noi.
**ca sa nu fac reclama.



8 Responses to “cea mai mare mână”

  1. 1. mai există cercetători de matematică? hm.
    2. la ce să nu faci reclamă şi de ce?
    3. cu o mână din aia aşa de mare poţi să cumperi un kil de mere şi să n-ai nevoie de plasă. e mână ecologică.

  2. 1. da. facea probabilitati probabil… si probleme cu calatori care ies si intra din vagon in statiile I, M, G, B.
    2. la Scor**se. pentru ca’mi plac asteriscurile si vreau sa le folosesc in grupuri de cate doua la fiecare text de acum incolo. sper sa’mi iasa.
    3. excelent. da. foarte buna idee. poti cumpara si’un litru de lapte si sa n’ai nevoie de cutie, cred.

  3. 3 alina_pro

    sau poate sa sparga un kg de ceapa cu o singura mana (din prima); cu palmele alea se poate angaja aplaudac la orice emisiune TV si ar face o gramada de bani pentru ca ar suplini jumatate din public. sonor.
    sau ar putea fi un chelner de succes.

  4. chelner fara tava, evident, nu?
    si, da, aplaudac pentru emisiuni, buna idee.
    ar fi si’un foarte, foarte bun portar la fotbal, la handbal si chiar la un intreg cartier rezidential din Pipera.

  5. mi-ar prinde bine nenea ăla ca partener de baschet la turnee.😀

    auzi, pe ghiţă mureşan l-ai văzut? e unu’ din cluj! ia da un search pe google să vezi nişte poze cu el!!😛

  6. da’ nu cred ca ghita muresan a circulat vreodata cu metroul, da?
    ia uita’te tu la ce’am scris in primul paragraf din text.
    tztztz.

  7. auzi la el, poa’ să se ţină de stâlpi cu ea.
    mai degrabă să ţină stâlpii.


Lasă un răspuns

