a dispărut căţel.

02Feb09

am încercat să amân acest post în speranţa că va apărea vreo veste dar nu, căţel a disparu.
paznicii l’au vazut ultima oară’n timp ce stătea, femeile de serviciu spun că, la fel, stătea când i’au dat ultima oară un sniţel aproape stricat şi chiar şi eu’mi aduc aminte de cât de frumos stătea.
wanted
căţel a fost dat în urmărire semi’generală şi există foarte multe presupuneri. mai jos câteva:
– a fost recrutat la vreo altă clădire să latre, să stea si să primeasca oase şi şi’a dat demisia de aici fără să ne anunţe (nesimţitu’);
– a fost luat acasă de vreun angajat al clădirii în care lucrez – acum probabil stă şi latră la oameni şi/sau găini;
– în clădirea în care lucrez îşi au sediul şi cei de la Samsung care au peste jumătate din angajaţi asiatici. mai multe nu zic. le’aş spune de pe’acum: câinii care stau nu au muşchi;
– a fost răpit de oameni portocalii care l’au dus în Kiribati şi’acum stă pe plajă cu pescarii de pe’acolo şi latră ca prostu’ la peşti;
– stă pe undeva, oricum.
Aşadar, dacă vedeţi un câine care stă, nu ezitaţi să’mi daţi un e-mail sau să comentaţi la acest post cu zona unde l’aţi văzut, ce RATB circulă pe acolo şi dacă este zonă corporate sau nu. orice detalii cu privire la chioşcuri de ziare din zonă, vânzători de covrigi cu susan, flori sau cărţi vechi sunt binevenite.
mulţumesc.

ps: până la întoarcerea lui căţel, noul furnizor de lugu-lugu, drăgălăşenie, milă, „ia osu’!” şi „dă’mi mâneca”, este căţeluş. vă voi mai transmite din când în când evoluţia lui în stătut.
catelush



10 Responses to “a dispărut căţel.”

  1. băăăăăăăi, a dispăruuuut :(((((((((((
    da’ ăsta micu’ nu ştie nimic? l-aţi interogat?
    şi uite o idee, poate ajută: căţel de când n-a mai avut concediu? ştii că de la atâta serviciu poţi să-ţi mai şi iei lumea-n cap.

  2. deci, da, ar mai fi si variantele astea doua:
    – asta micu’ sa’l fi fraierit cumva si sa’i fi luat locul foarte usor; tin minte ca’n prima zi, căţeluş, era foarte, foarte mic si foarte, foarte speriat… poate fi un foarte, foarte bun actor;
    – de care concediu? cainii nu prea au, na… pentru ca ei stau toata ziua si’s mai tot timpul odihniti. Ar putea, cel mult, sa’si ia „concediu de oboseala”.

    Din cate se vede in poza, purta costum la ultima poza facuta. Devine din ce in ce mai veridica prima varianta.
    Stii doar ca daca vii la costum la birou inseamna ca ai fost la interviu sau la nunta iar cainii nu se casatoresc.

  3. un cititor fidel al acestui blog vine cu o alta pista de cercetat. tztz.

    eu sper sa nu.

  4. pista am înţeles-o şi nu sunt de acord cu ea.
    mai interesant ar fi cum ai făcut ca pista să arate aşa cum arată. am spus, n-am întrebat nimic, pentru că degeaba mi-ai explica.
    căţel trebuie să fie undeva unde a vrut el să se ducă, să fie clar şi să nu aud alte comentarii, până nu aveţi probe irefutabile.

  5. eu tot sap, multumesc.

  6. stapane, stapane, nenorocireeee! :))
    unde-i iarina?

  7. eu fac revolutie. stii tu, cu basca din aia, dar in loc de steluta, cu un caine. m-am enervat rau ca vodafone aia din pipera au pus afis ca cica sa nu se mai hraneasca cainii de langa, din motive de igiena.😦

  8. deci ai fost la mai putin de 100 de metri de mine.
    da. am vazut si eu acelasi afish.
    la porsche se mai pot hrani caini si la cladirea’n care lucrez eu, nord city tower.
    da’ chiar. care mai stie locuri unde se pot hrani cainii cu oase?

  9. 9 Anicatza

    s-a intors Catel??? (scuze ca sunt in urma cu evenimentele…)

  10. of. nu s-a intors. nu se mai intoarce.
    a ramas catelus pe care-l voi vedea maine sau poimaine… in functie de cand vreau sa merg la job. hihi.


Lasă un răspuns

