ştiţi ce-i mişto?

30Ian09

ca am fost acum cateva zile si mi’a scos un doctor o mica alunitza de pe gat. nu era de fapt o alunitza ci era o XXX sau un YYY ca nu mai stiu cum ii zice. practic a cauterizat’o (mersi, Ciocio)!
inainte de asta, a fost misto ca abia asteptam sa scap de ea cu sacrificiul suprem de a sta la o mica injectie.
inainte de asta am trecut pe langa un birou cu o doamna care avea un sacou cu ecuson lasat pe scaun si pe care scrie „Maria* Bucăţică”
inainte de asta am asteptat intr’o sala de, na, asteptare frumoasa. dar nici asta nu’i atat de misto.
misto e ca inainte de asta, la receptie, tocmai pleca o doamna cu fetita ei.
mama era intr’un pardesiu rosu, tinea un portofel rosu in mana si se pregatea sa plateasca ceva.
domnisoara, in varsta de aproximativ 7-8 ani, putin fitzoasa, se uita la mine foarte serios.
amandoua aveau cizmulitze rosii.
doamna de la receptie intreaba „numele fetitei”
mama ii raspunde „musat maia”**
fetita, la fel de fitzoasa imi/isi spune cu nonsalantza:
„ce nume frumos am!”

*nu sunt sigur de prenume.
**aici de nume sunt sigur iar prenumele mi l’am adus aminte cu greu.



2 Responses to “ştiţi ce-i mişto?”

  1. si a durut? am si eu una care nu ma mai vrea🙂

  2. deloc. doar intepatura de la injectie dupa care un miros fin de ars mi’a zburat gandurile catre gaina pârlita sin curte de la tzara.


Lasă un răspuns

