ce-am găsit pe desktop…

08Dec08

…când am ajuns acasă şi eu ca omu’ din oraş, de la o cafea cu o bună prietenă.
v-am mai spus ca la cafepedia, cafeaua se bea cel mai bine dimineaţa?

vb_m

e pe bune. frate-miu are d-astea în listă. aş putea face un 1% din piţipoanca.org cu ochii-nchişi.
click pentru mărire (cum sună asta).



5 Responses to “ce-am găsit pe desktop…”

  1. 1 Dark

    hmm…faza cu „sy” si „ku” n-o stiam…interesant specimen…m-ar amuza vre-o 5 minute sa vb cu ea p mess intr-o seara cand sunt beat si nu merg serverele de WoW…sau ceva…

    as face un documentar in genul Teleenciclopedia cu creaturi d’astea…ar fi interesant…da’ sa-i filmam pe bune…24 de ore…si sa nu stie…sa fie camerele ascunse…

    cre’ca m-as amuza calumea de tot. ar fi si o experienta interesanta cred eu…

  2. Eu as fi intrebat-o daca vrea sa discutam despre integrarea in absolut. Sau nu stiu, tratamente homeopatice pe baza de bazdaci.

    Ah, si vezi ca ai o leapsa.

  3. Ba, eu imi fac griji ca frac’tu are d-astea in lista.

  4. tu chiar n’ai rabdare, nu? tztz.


Lasă un răspuns

